murzay

Aktiv medlem
Jag tycker staten borde ha fler säljalternativ typ 64 logs 5 c och sånna saker för om kistorna inte blir fulla och man ändå bara kan tjäna 200c per dag
 
Endast drops av djur kommer jag gå med på att sälja.
Dock är det nog dags för en justering på dessa inköpspriser då grillat kött är lite väl givande. :cool:
 
ja det e ju jobbigt att ha en trädfarm :D och få loss dom creditsen... låter som att lilla murzay e ganska desperat nu ?
Har du fortfarande kvar skulden ?
 
Priserna på alla stackable items borde öka tycker jag. känns inte så värt att sälja en stack läder till det nuvarande priset tex.
 
Bexell_ sa:
Priserna på alla stackable items borde öka tycker jag. känns inte så värt att sälja en stack läder till det nuvarande priset tex.

Medveten om detta. Vid ytterligare klagomål önskas bifogat prisförslag. :)
 
granis sa:
Bexell_ sa:
Priserna på alla stackable items borde öka tycker jag. känns inte så värt att sälja en stack läder till det nuvarande priset tex.

Medveten om detta. Vid ytterligare klagomål önskas bifogat prisförslag. :)

Öka alla stacks till 15
grillad fisken borde öka till 4, eftersom att det "kostar" matrial, som inte går åt när man samlar pork.

Pork priset är bra, tar ändå bra tid att sälja upp till 200c, det är snarare de andra som borde öka för att intresset ska öka att samla andra saker också.

Hinkar med mjölk borde gå att sälja till staten också, om man ska se på "djur-saks-försäljning"
 
Tillbaka
Topp