Eastgaard

Medlem
Tjo!

Då var det så att jag har gjort en redig tabbe i form av att lämna mitt konto inloggad på xtralarge.se igår emellan ett par spleef-battles med Fixoon och Fuzzkill och min middag. Så typiskt som det var blev jag borta från datorn ett tag, och min bror bestämde sig för att utforska Greveholm i detalj. Då han har LKS (psykiskt handikapp) gick han lite rampage runt i staden och hittade sig till bland annat Fuzzkills lager.

Så vitt jag vet tog han endast ett större antal diamanter (uppåt en stack enligt hans beskrivning) som han i sin tur gick iväg och hamrade ut hälften av diamanterna i verktyg och resten lade han i en låda i ett hus jag äger i ovanstående stad.

Nu vet inte jag hur processen fungerar här, men jag önskar se till att allt som blev stulet blir återlämnat i dess originella form - dvs verktygen tillbaka som diamanter till Fuzzkill, så han inte blir lidande av denna incident.

Sedan ber jag er att gärna inte banna mig från servern för detta misstag, men då det är nolltolerans så förstår jag ändå om detta blir resultatet.

Men rätt skall vara rätt!

/Eastgaard

Edit: För övrigt så kan båda ovanstående individer bekräfta att jag har en LKS-skadad bror ifall detta ses som en dålig ursäkt för stöld.
 
Du kan kontakta Fuzzkill och reda ut det direkt med honom.
Han bestämmer sen om han vill anmäla dig så att du blir bannad, eller så lever ni lyckliga i alla era dagar.
 
Tillbaka
Topp