Eiliya

Aktiv medlem
Once upon a long time ago, eiliya wandered the lands looking for a place to build her herrgård.

At long last she found it, and consulted the map and ClowneN to make sure nothing was being built there. The map told her that a few torches and a lonely workbench was all that was within 300 squares, while ClowneN told her that it probably was safe to begin construction.



As she grew bored of the surface she fled underground through a tunnel in her cottage, and proceeded to construct basements and underground secrets.



As she kept digging, she emerged into a natural system of caverns, where a single tourch led her to a monstrous discovery.



Someone has placed a chest and some tools in this natural cavern. Eiliya grew worried and confused, and decided to stop working until the matter has been solved.

Man vill ju liksom inte bli bannad för griefing eller nått, så om nån admin skulle kunna hjälpa mig ta reda på ifall jag kan fortsätta jobba här eller inte skulle jag bli glad.
 

Bilagor

  • p1.jpg
    p1.jpg
    187 KB · Visningar: 661
  • p2.jpg
    p2.jpg
    237,5 KB · Visningar: 677
  • p3.jpg
    p3.jpg
    194,4 KB · Visningar: 692
Jag försökte juh snacka med dig men fick inge svar T_T Provar igen, jag är inte känd för att ge upp lätt :)
 
Eiliya sa:
Jag försökte juh snacka med dig men fick inge svar T_T Provar igen, jag är inte känd för att ge upp lätt :)

Ibland är jag afk, och ibland kollar jag loggar som fyller hela min chattruta.
Men nu har vi ju pratat iaf.
 
Jag fick skäll :-(

Menmen, vi löste det som vuxna, och jag håller på att rätta till problemet jag skapade, så det borde vara lugnt.
 
Storyn var bra, ett sort plus för de olika bilderna.
Var är snipp snapp....? Hur ska de gå för den lilla drömmen om en herrgård :?:
 
Sagan är öppen för en fortsättning, men platsen för herrgården kommer flyttas och Eiliya måste avsluta sitt primära projekt först.
 
Tillbaka
Topp