lobolegio

Medlem
Hej, jag har funderat på att skaffa en tomt i Midgard nu, då den ligger nära ett byggprojekt jag håller på med, men av vad jag har kollat upp så har inte ägarna varit aktiva, i alla fall inte på forumet sedan förra året och senast i juni tror jag det var. Nu vet jag inte om forumet speglar när de senast var online självaste servern eller inte, men om nu då de inte är aktiva vad är alternativet att göra? Skaffa eget skydd känns lite väl dyrt för mig som då inte har tjänat så mycket kosing ännu (av någon anledning får jag inte rösta samt inga pengar när jag väl gör :p)

Alternativ?

Mvh Lobolegio
 
Anledningen till att jag vill just ha en bostad i Midgard är att då hamnar jag inom skyddet mot mobs och vill ha någon stans att lämna grejer som inte är allt för långt ifrån där jag jobbar.

Fritt byggande är lite jobbigt då av någon anledning jag aldrig märker av creepers vilket är ett ganska stort problem just där jag håller på med mitt byggprojekt, då jag dör ganska ofta :p
 
lobolegio sa:
Anledningen till att jag vill just ha en bostad i Midgard är att då hamnar jag inom skyddet mot mobs och vill ha någon stans att lämna grejer som inte är allt för långt ifrån där jag jobbar.

Fritt byggande är lite jobbigt då av någon anledning jag aldrig märker av creepers vilket är ett ganska stort problem just där jag håller på med mitt byggprojekt, då jag dör ganska ofta :p

Midgard är döende :/
bygg ett eget hus istället med ett tre tolv kistor i...
Sen följer vi runescapes "never dig down" regel som är "never carry bank" :D
 
Det här gör ju det hela aktuellt att vi (återigen) tar upp vad som händer med inaktiva städer..
Kanske finns det någon som vill driva den vidare, eller nåt :cool:
 
granis sa:
Det här gör ju det hela aktuellt att vi (återigen) tar upp vad som händer med inaktiva städer..
Kanske finns det någon som vill driva den vidare, eller nåt :cool:

kanske kan köpa en död stad för halva priset men och det behövs bara en som driver det ?
 
Tillbaka
Topp