ilopp

Medlem
Tjena! Denna fråga är mest till vår älskade granis!
Har suttit nu med några kompisar som lirar minecraft och dom tycker att jag borde ha ett svenskt shop plugin. Jag googlade runt lite men hitta varken bu eller bä. Hoppas detta inte stör dig ang. mig :oops: . Jag undrade bara om du ville lägga till en länk med ditt plugin :oops:?.
Dom ville såfall också lira på eran server om jag fick det eftersom dom gille economy...
//ilopp

p.s. Det skulle varit underbart....
 
det som serven kör nu är granis egna men det finns flera som är gjorda till bukkit så testa sök där
 
Om du vill ha in dina kompisar på servern så får du säga till de att skriva en ansökning precis som alla andra. :)
 
Men de ville också att jag skulle ha marknads pluginet på min server. fast nu verkar det som om det är omöjligt :cry:
 
plugins som granis gjort speciellt för servern kommer inte ut. de har förfrågats tidigare och nekats :/
du får helt enkelt lära dig göra egna =)
 
Dög inte mitt svar till samma fråga du ställde i PM?

Hejsan,

Tyvärr är min marknadsplugin ganska så hårdkodad efter just den här servern - inga konfigurationsmöjligheter erbjuds. Man måste alltså kunna programmera java för att ändra något, och kan man det är det trivialt att göra en sån här plugin själv.
 
Tillbaka
Topp