Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Okay, Then fuck this server. Och ja kanske ni ska gå på engelska/svenska kurs pågrund av eran dåliga stavning och grammar. Adjös mofuckas!
 
pidde98 sa:
Okay, Then fuck this server. Och ja kanske ni ska gå på engelska/svenska kurs pågrund av eran dåliga stavning och grammar. Adjös mofuckas!

Det har funnits ett antal greifers som varken åtgärdat eller erkänt sitt brott. Men dessa fick ändå en chans till (trots nolltolerans). Sedan har det funnits greifers som återställde det de tog men fick ändå ett permanent ban för att faktumet är "greif som greif".

Det som var däremot så avgörande i sådana fallen var då spelarens sanna sidor, dvs dennes beteende och attityd. Jag försöker inte strö salt över ditt sår, utan jag föreslår att du tar lärdom av detta inför framtida handlingar - Du kunde ha fått en chans till om du har bevisat dig själv av att vara en duglig spelare.

Obs! Detta är försent för dig att återta din plats i xtralarge, men jag hade antagit att du sökte i annat server, i så fall, ta mitt råd och behärska dig oavsett.
 
pidde98 sa:
Okay, Then fuck this server. Och ja kanske ni ska gå på engelska/svenska kurs pågrund av eran dåliga stavning och grammar. Adjös mofuckas!
Derekerium's kommentar är precis som jag skulle ha formulerat det.
Man måste vara ödmjuk från grunden, eller i ditt fall, ödmjuk inför en eventuell unban.
Du bör tänka på att kanske Bigsteffe testade din reaktion med hans kommentar?
Du sumpade din egen eventuella chans.


Och så måste jag bara få kommentera din:
pidde98 sa:
Okay, Then fuck this server. Och ja kanske ni ska gå på engelska/svenska kurs pågrund (på grund) av eran(er) dåliga stavning och grammar (grammatik). Adjös (Adjö) mofuckas! (motherfuckers)
Kanske dags att du förstår detta ordspråket: "den okunnige skrattar alltid åt andra"

Hoppas du hittar nån bra server, där du lär dig av dina misstag.
Lycka till. :cool:
 
ZENdog sa:
pidde98 sa:
Okay, Then fuck this server. Och ja kanske ni ska gå på engelska/svenska kurs pågrund av eran dåliga stavning och grammar. Adjös mofuckas!
Derekerium's kommentar är precis som jag skulle ha formulerat det.
Man måste vara ödmjuk från grunden, eller i ditt fall, ödmjuk inför en eventuell unban.
Du bör tänka på att kanske Bigsteffe testade din reaktion med hans kommentar?
Du sumpade din egen eventuella chans.


Och så måste jag bara få kommentera din:
pidde98 sa:
Okay, Then fuck this server. Och ja kanske ni ska gå på engelska/svenska kurs pågrund (på grund) av eran(er) dåliga stavning och grammar (grammatik). Adjös (Adjö) mofuckas! (motherfuckers)
Kanske dags att du förstår detta ordspråket: "den okunnige skrattar alltid åt andra"

Hoppas du hittar nån bra server, där du lär dig av dina misstag.
Lycka till. :cool:

Glöm inte ur gamla ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp