sm6vit

Moderator
Forumpersonal
Guldmedlem
Bannas för diverse regelbrott.
Bland annat förstört mobspawner här: map/#/524/64/-1108/max/0/0
Gjort byggen intill andra och Xtraville.
Lämnat flygande träd.
Gått in i bannad anvädares hus som var låsta med spärrblock.

Finns säkert mer som vi inte hittat eller sett genom fingrarna med, men nu är det nog!

/sm6vit
 
Re: axelth8

Hej!
Det är Axelth8
Jag har sett att jag har blivit bannad på xtralarge åh hoppas på att jag kan bli unbannad?
För när jag började spela på xtralarge var jag helt ny på minecraft det ända jag kunde va att sätta några block och använda tools.
Åh på senaste har jag spelat på många andra servrar för att jag är bannad på xtrlarage.
Men dem servrar jag har spelat på har jag inte blivit bannad på:

xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx

A.. Typ dem.

Så jag hoppas att jag kan bi unbannad på xtralarge. Och om jag ska svara på mer gör jag gärna det för att få komma in igen. :)
/Mvh Axel :)
 
Re: axelth8

Vi admins har beslutat att du kan få en unban om du svarar korrekt på följande frågor:

-Vad skulle du göra om du stöter på en kista i vildmarken som innehåller just det som du söker?
-Vad säger reglerna om flygande träd?
-Vilka regler beskriver greifing?
-Vad skulle du göra om du vill att en spelare skall lämna din tomt?
-Vad skulle du göra om du hittar det ultimata stället till ditt byggprojekt?
-Vad skulle du göra om du vill bygga en xp-farm i din framtida stad?

Ju mer som du kan utveckla svaren och förklara varför du har svarat just så, ju större är chansen för dig att få en unban.
 
Re: axelth8

Hej! Tack så jätte mycket för svaret hoppas detta övertygar er att jag kan klara av åh spela på xTralarge. :)

-Vad skulle du göra om du stöter på en kista i vildmarken som innehåller just det som du söker?
Svar: Jag vet inte vad den innehåller för jag för inte får titta i andras kistor.

-Vad säger reglerna om flygande träd?
Svar: Man ska inte lämna flygande träd för att kartan ska vara ren för dem som verkligen ska bygga.

-Vilka regler beskriver greifing?
Svar: 1, 4 och 5

-Vad skulle du göra om du vill att en spelare skall lämna din tomt?
Svar: Be vänligt om jag kan få vara ifred.

-Vad skulle du göra om du hittar det ultimata stället till ditt byggprojekt?
Svar: Jag ska först kolla runt om platsen om det finns några byggnader t ex om det finns det så frågar jag om bygglov.

-Vad skulle du göra om du vill bygga en xp-farm i din framtida stad?
Svar: Man får inte bygga farmer i stads områden.

/Mvh Axel :)
 
Tillbaka
Topp