Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ravvie

Känd medlem
Guldmedlem
Brott mot regel #4 och #6.
Hade uppenbarligen inte ALLS koll på reglerna och har byggt, förstört precis utanför Xtraville:
map/#/1340/64/-203/-2/mcmapLighting

De fick först en varning, och åtgärdade halvhjärtat.
Idag hittade vi KAOZ under marken (branchmines, trädfarm, sugarcanefarm, pistonanordningar m.m), samt fortfarande KAOZ ovanför med byggen och flygande trädkronor.


kaos.jpg
 
ravvie sa:
Brott mot regel #4 och #6.
Hade uppenbarligen inte ALLS koll på reglerna och har byggt, förstört precis utanför Xtraville:
map/#/1340/64/-203/-2/mcmapLighting

De fick först en varning, och åtgärdade halvhjärtat.
Idag hittade vi KAOZ under marken (branchmines, trädfarm, sugarcanefarm, pistonanordningar m.m), samt fortfarande KAOZ ovanför med byggen och flygande trädkronor.


kaos.jpg


jag vill bara säga att jag inte har nåt med underjords- byggnationerna att göra + att jag skulle ta bort trädet klart idag eftersom i pm:et jag fick stod det

"Det gäller det du byggt och grävt, samt träden i luften, som är på tok för nära xtraville och ötopia. Jag vill att du åtgärdar det inom 3 dagar (12/11) annars har jag inget val föutom att banna dig."
 
kalkis sa:
jag vill bara säga att jag inte har nåt med underjords- byggnationerna att göra + att jag skulle ta bort trädet klart idag eftersom i pm:et jag fick stod det

"Det gäller det du byggt och grävt, samt träden i luften, som är på tok för nära xtraville och ötopia. Jag vill att du åtgärdar det inom 3 dagar (12/11) annars har jag inget val föutom att banna dig."

Ditt namn stod på massor av ställen i loggen när vi var i underjorden, så det stämmer inte alls.
Sen hade du både byggt och lämnat massor med trädkronor ovan jord.
Allt det tillsammans fick dig bannad.
Sen att du bjudit in 3 st som inte skött sig hjälpte inte till direkt.

Tråd låses.
 
BIGWED var också med på det KAOZet.
De har även gjort furnaces, workbenches i Creative.
Noll koll på läget...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp