Använd /R för att svara på privata meddelanden. Det är lättare än att svara tillbaka med /msg, då man med /msg även måste uppge mottagarens namn för varje gång man vill säga något? Använder man /R räcker det med kommandot följt av meddelandet.

Rätta mig om jag har fel :)
 
R0884 sa:
Använd /R för att svara på privata meddelanden. Det är lättare än att svara tillbaka med /msg, då man med /msg även måste uppge mottagarens namn för varje gång man vill säga något? Använder man /R räcker det med kommandot följt av meddelandet.

Rätta mig om jag har fel :)

Rätt!

Och då skulle jag vilja tillägga att använd inte /tell [namn] för då går det inte använda /r
 
sm6vit sa:
R0884 sa:
Använd /R för att svara på privata meddelanden. Det är lättare än att svara tillbaka med /msg, då man med /msg även måste uppge mottagarens namn för varje gång man vill säga något? Använder man /R räcker det med kommandot följt av meddelandet.

Rätta mig om jag har fel :)

Rätt!

Och då skulle jag vilja tillägga att använd inte /tell [namn] för då går det inte använda /r
Och det är den som senast sänder något till dig som får replyen, så ifall mrTrollFace slänger in ett "/msg Du meep" så kommer ditt svar att skickas till mrTrollFace istället för yourSecretLove. :D
 
X1nk sa:
Michaelo90 sa:
X1nk sa:
Skulle kommando för stad och privat skydd kunnas tilläggas? :)

Hur man lägger till members och hur man tar bort dom etc? :)
guider/privat-och-statsskydds-kommandon-t672.html


Tack det vet jag men det skulle vara enklare fall man skrev alla kommandon i denna tråd, tycker iallafall jag skulle vara smidigare :)

Det är detta vi har tänkt ha wikin till, dock inte kommit igång än.
Vill du börja, var så god! - www.xtralarge.se/wiki
:ugeek:
 
granis sa:
Det är detta vi har tänkt ha wikin till, dock inte kommit igång än.
Vill du börja, var så god! - wiki
:ugeek:

Snabbfråga om wikin, om man lägger till något på hemsidan ska man lägga till källvisning eller credits som i detta fall, om jag skriver ner commandon på wikin ex efter denna tråd ska jag skriva vart jag tagit dom ifrån? :) Ifall jag skulle lägga till något nån gång dvs.
 
Tillbaka
Topp