Det är inget intellektuellt krävande ord, utan mer ett ord som används för att imponera på bredvidsittande polare, eller så är det ren frustration av nån anledning.

Vad orsaken än är så är den typen av uppförande ej lämplig, och då pratar jag inte om bara på denna servern, utan allmänt.
Är man arg/frustrerad över nåt, så ska inte personliga påhopp vara det första som kläcks ur en, utan då ber man om hjälp. :cool:
 
Min teori är att det är spelare som hittat hit utan att först ha läst kravet på medlemsansökan, och därmed får en allt större frustration när de inte kan bygga, inte förstöra och sen till slut - inte ens kan chatta om hur j-a dåligt det är!

Själv tycker jag det är ett bra system på så vis, någon slags självutrensning där vi slipper spelare som uppenbarligen ändå inte kan uppföra sig bland medmänniskor.
 
granis sa:
Min teori är att det är spelare som hittat hit utan att först ha läst kravet på medlemsansökan, och därmed får en allt större frustration när de inte kan bygga, inte förstöra och sen till slut - inte ens kan chatta om hur j-a dåligt det är!

Själv tycker jag det är ett bra system på så vis, någon slags självutrensning där vi slipper spelare som uppenbarligen ändå inte kan uppföra sig bland medmänniskor.
Ett lysande system. Kläcker man ur sig sådana fyndigheter hör man inte hemma på den fina idyllen Xtralarge.se är.
 
Jag håller fullständigt med om att systemet är underbart, men min fråga verkar ha misstolkats :p

Jag ska försöka förtydliga den:

*nisse1 loggar in*
Admin1: Hej och välkommen till Xtralarge.
Nisse1: *svordom*
Admin1: Va i..?
Nisse1: *svordom2*
*nisse1 bannad*


++++++++++++++++

*nisse1 loggar in*
*försök till samtal fortgår*
*nisse1 blir frustrerad och svär*
*smått irriterat fortgår samtalet*
*nisse1 svär igen av outgrundlig anledning*
*nisse1 blir kickad som en varning*
*nisse1 loggar in igen och svär vidare*
*nisse1 blir bannad*


Vilket av dessa exempel är det vanligaste? Jag har lite svårt att se folk som gör alternativ ett, men det skulle inte förvåna mig om det sker T_T
...ursäkta ifall nån heter Nisse och tar illa vid, det är inte menat så.
 
Jag har inte kollat historiken men på rak arm känns det som de vanligaste är instant-svordomar, inga försök till konversation eller liknande.
 
-.-;;;

*loggar in*
*svär*
*drar*

Inget annat?
...varför gör man så, det är ju helt befängt T_T
Gott att dom inte blir långvariga >_<;;
 
Tillbaka
Topp