DdreazZ

Medlem
Tycker du det är tråkigt att warpa mellan städer, ger det dig huvudvärk och andra plågor? Testa då Xtralarge Transport. Vi tar dig mellan olika städer i ett kick, sov, lek med din I-platta, plugga eller bara njut av ickedisintregerande resor. Välkommen!

Så skulle en reklam kunna låta gällande mitt nya förslag till projekt. Varför inte koppla ihop våra städer med en järnväg/tunnebana. I städerna sköts transporten av en tunnelbana, på landet av järnväg.

Jag vet inte om det är genomförbart men jag skulle lätt kunna lägga min tid på att koppla ihop våra större städer. Vad säger ni, är det genomförbart och vem kan vara intresserad av att hjälpa till? Stadsägarna får full rätt att bestämma hur deras tunnelbane station skall se ut och var den skall ligga. Framförallt vill man ha en järnvägskoppling till sin stad?

Ge din åsikt i frågan nedan!
 
Folk skulle inte orka.

Finns en järnväg mellan Tivoli - Svartlien. Den tar 40 minuter att åka.
Sedan är det en på G mellan Tivoli - Centralstationen Xtraville. Den kommer också ta runt 40 minuter. Folk orkar inte det.. ;)
 
Men det är ändå roligt att det faktiskt finns :) säg till om något blir av, hjälper gärna till med matrial om jag har sen skulle det gärna få finnas en station i smalltown :)
 
Shiibby87 sa:
Men det är ändå roligt att det faktiskt finns :) säg till om något blir av, hjälper gärna till med matrial om jag har sen skulle det gärna få finnas en station i smalltown :)

Att få en tågbana mellan smalltown och xtraville kommer att bli "lite" svårt då de olika städerna ligger i olika världar, så hur hade du då tänkt Shiibby87?
 
DiePrinzen sa:
Shiibby87 sa:
Men det är ändå roligt att det faktiskt finns :) säg till om något blir av, hjälper gärna till med matrial om jag har sen skulle det gärna få finnas en station i smalltown :)

Att få en tågbana mellan smalltown och xtraville kommer att bli "lite" svårt då de olika städerna ligger i olika världar, så hur hade du då tänkt Shiibby87?


Portaler kanske??
 
Att få en tågbana mellan smalltown och xtraville kommer att bli "lite" svårt då de olika städerna ligger i olika världar, så hur hade du då tänkt Shiibby87?[/quote]

finns väl andra städer nära HALLÅÅÅ ;P tänkte mer om någon mer Terranova kanske ville länkas ihop med smalltown eller något, nu är det du som inte tänkte riktigt Prinzen ;P (dock blir jag inte förvånad :lol: )
 
Tillbaka
Topp