Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Yaoula

Medlem
Jag blev bannad för att Razzo ``tror`` att jag har tagit något ur hans kista, jag är helt oskyldig, jag sprang bara förbi och kollade sen drog jag. han har bevis på att jag öppnat hans kista men inte att jag tagit något !
 
Jag har också öppnat kistor då och då. Även razzos om det är han som bor i en fiskestuga, så då kan ni ju banna mig också eller? Ska det var på det viset att admins på den här servern bannar folk för att dom ''tror'' att någon tagit något så är det helt onödigt att spela här. Man kanske får en bann från ingenstans när man precis avslutat ett stort bygge med anledningen ''vi tror att du har stulit all cobble, för det finns ju verkligen inte i backen'' vad vet jag.
 
Yaoula sa:
Jag blev bannad för att Razzo ``tror`` att jag har tagit något ur hans kista, jag är helt oskyldig, jag sprang bara förbi och kollade sen drog jag. han har bevis på att jag öppnat hans kista men inte att jag tagit något !

Du har då inte bara sprungit förbi, kollat och dragit.

Kistan på
3967, 64, 604 har du kollat i tre gånger, 13.20, 14.17 och 17.37
3971, 64, 618 har du kollat i två gånger, 13.18 och 14.17
3995, 66, 623 har du kollat i tre gånger, 13.40, 13.46 och 14.18
3973, 71, 578 har du kollat i en gång, 13.20
3948, 66, 576 har du kollat i två gånger, 13.21 och 14.17
3947, 64, 603 har du kollat i en gång, 14.18
3941, 64, 595 har du kollat i två gånger, 13.17 och 14.18

Folk har blivit bannade tidigare när det försvunnit saker från kistor där dom inte haft att göra.

gullberg88 sa:
Jag har också öppnat kistor då och då. Även razzos om det är han som bor i en fiskestuga, så då kan ni ju banna mig också eller? Ska det var på det viset att admins på den här servern bannar folk för att dom ''tror'' att någon tagit något så är det helt onödigt att spela här. Man kanske får en bann från ingenstans när man precis avslutat ett stort bygge med anledningen ''vi tror att du har stulit all cobble, för det finns ju verkligen inte i backen'' vad vet jag.

Att det ska vara så svårt att låta bli andras kistor.. Och är det inte ett lite löjligt exempel du har skrivit?
 
Det är fortfarande inte någon regel om att man inte får kolla i andras kistor, ni är bara löjliga om ni bannar folk för att de går och kollar i andras kistor ! plus att det står gratis sakerpå en kista, så det är inte konstigt att jag öppnat några kistor? Btw, myskoxe, du brukar ju vara snäll :(
 
Jag förstår vad du menar mysk och mitt exempel var väl inte det mognaste, men bli bannad för att ha öppnat antal kistor men inte stulit? Ge killen en chans iaf, från och med nu vet han att inte en kolla i någon annans kista.
 
gullberg88 sa:

Nu får du väl skärpa dig? Tror folk att vi sitter och lurar bakom varje trä och letar efter fel med värsta luppen? Han blev bannad för att vi har bevis för att han rotat runt i kistor som det försvunnit saker ur. Det här är ju under sunt förnuft för bövelen!

Man ska INTE springa runt hos folk och riva i deras kistor, det spelar ingen roll om du tar saker eller inte! Och sluta försöka göra personangrepp på Razz, hade det varit jag hade jag gjort precis samma sak.

Hur svårt ska detta vara att förstå?
OM DET INTE ÄR DITT HUS, GE FAN I ATT ROTA I KISTOR!

Tråd låst.
IGEN. Sluta gör trådar om detta.

facepalm_implied.jpg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp