Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Hiazzz

Ny medlem
Blev bannad för att ha förstört glas som jag säkerligen gjorde, men finns det något man kan göra för att återställa skadan eller för att få tillbaka sin plats på servern?

Anser själv att det inte är något av det värsta man kan göra men det ska ju inte hända så det är fel av mig helt enkelt, om ni tycker nått emot så säg bara till jag förstår om jag blir av med min plats på servern men det vore lite trist tycker jag.

~Hiazzz
 
Om du skulle täppt igen glaset direkt skulle du slippit ban. Men eftersom ni inte gjorde det så kom banhammern:S
 
Hade du försökt att laga glaset eller på något sätt tagit i kontakt med berörd spelare så hade det slutat annorlunda.
 
Ja eller lämna en skylt med ditt namn och att jag skulle kontaktat dig.. lite läxa att lära sig till nästa server
 
kan tilagga att du hiazz har varit vid mitt och innebandy1234s projekt och der har jag sett dig tagit bort dirten fran vara chests, men du har inte tagit nogot, men det er bara so creepy.

Razz var tvungen att po nogot sett force tpa bort dig nogonstans, for att du inte ville lamna oss.
andledningen att jag inte har aao i mitt inlagg er for jag er utomlands.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp