Färdig!
Med 1.5 plan.

Säg till om passagerarplanet är för stort så känner jag mig diskad och tar bort det.

Sen, vad är det för skit som dyker upp? En massa kanoner, bazokas och "tennisplaner"... "massa"...
Skulle det inte vara en flygplanstävling och inte ett creative2?
Och med det griefande som pågått så tror jag inte det är en så bra lösning att ha såhär fria områden för tävlingsbidrag. Skulle dock ha varit svårt att bestämma storleken per tomt.
 
SoreBeard sa:
Färdig!
Med 1.5 plan.

Säg till om passagerarplanet är för stort så känner jag mig diskad och tar bort det.

Sen, vad är det för skit som dyker upp? En massa kanoner, bazokas och "tennisplaner"... "massa"...
Skulle det inte vara en flygplanstävling och inte ett creative2?
Och med det griefande som pågått så tror jag inte det är en så bra lösning att ha såhär fria områden för tävlingsbidrag. Skulle dock ha varit svårt att bestämma storleken per tomt.
mmm
 
SoreBeard sa:
Färdig!
Med 1.5 plan.

Säg till om passagerarplanet är för stort så känner jag mig diskad och tar bort det.

Sen, vad är det för skit som dyker upp? En massa kanoner, bazokas och "tennisplaner"... "massa"...
Skulle det inte vara en flygplanstävling och inte ett creative2?
Och med det griefande som pågått så tror jag inte det är en så bra lösning att ha såhär fria områden för tävlingsbidrag. Skulle dock ha varit svårt att bestämma storleken per tomt.

Håller med. Borde ju bara va flygplan på den ytan. Så ta bort allt annat. Gör inte ägaren det. Så får vell andra hjälpa till med det. Kollade på kartan nu. Och va ju en del som inte hade med plan att göra. Iaf inte passagerarplan.
 
Man kan ha det som disciplin. Dessa som stökat till, riskerar att bli diskvalificerade om de inte håller tävlingsplanen rent och prydligt. Då borde det hindra från att sådant upprepas eller fortsättes.
 
Tillbaka
Topp