det är som en flagga och då blir det pixelart sättet att bygga pixelart på oskyddat område är att tex bygga en figur fast du kan gå in i den och ha den som bostad. detta är inte samma som den flagga jag har på mitt hustak på mitt privatskydd den skulle räknas som pixelart.

flagga.jpg
 
Jag är inte helt säker på detta men enligt mig så borde det vara tillåtit att ha "pixelart" (om man nu vill kalla det för de ^^) PÅ ett hus om man bygger ett hus som finns i verkligheten eller ett avbild av ett hus från ett spel eller film. Detta pga att det är en del av huset och om detta inte finns så är huset oftast totalt värdelöst och liknar inte det den skall föreställa.

Och sen kan även the umbrella corporations logo räknas som ett designdrag i huset. Det kan enlig mig bli ett jävligt fett golv iaf ;)

Dock så har jag som sagt ingen aning om hur detta skall hanteras så jag föreslår att du frågar en admin ingame och visar honom vad du har tänkt. Och om dom säger nej så hälsa dom att Snoogi kommer och smiskar dom på rumpan för att dom förstör fina byggnader! :D
 
Tillbaka
Topp