p90fores

Medlem
öhh...
jag fick problem att logga in nu det stod conetokon lost och annat nonsens jag använder mac om det hjälper snälla svara snabbt
 
Det är något med Minecraft.net egna servers, vad jag förstått det som.. Prova igen lite då och då.
 
detta fel kan ha med att du inte kommer åt logikservern men också om du skulle ha nått sorts dns probem hos din levrantör vilket också kan skapa probemet kan ta litet tag eller en del försök för att komma in vilket som bara till att testa och ta det lugnt.
 
Kronans sa:
detta fel kan ha med att du inte kommer åt logikservern men också om du skulle ha nått sorts dns probem hos din levrantör vilket också kan skapa probemet kan ta litet tag eller en del försök för att komma in vilket som bara till att testa och ta det lugnt.
Fast det faktum att alla har problem tyder ju trots allt att det är något fel på notch inloggningserver, tror inte det beror på hans internet leverantör. :>
 
inte hans DGL utan våra kan ha det problemet att de inte kan komma åt den. och ligger deras i tex Tyskland så är det problem med linor mm mellan Sverige och Tyskland som gör det kan bli probem
 
Tillbaka
Topp