Tsukanai

Medlem
Som titeln lyder, hur många är aktiva?

Jag är tillbaka efter en liten paus, men det verkar vara rätt dött på servern?

Jag är vaken på lite udda tider så jag kanske har fel, men jag hade gärna
sett fler av er inne o gräva guld :)
 
Tyvärr är det så att aktiviteten är ganska låg.
Jag brukar dock försöka vara inne en liten stund varje dag.
 
sm6vit sa:
Tyvärr är det så att aktiviteten är ganska låg.
Jag brukar dock försöka vara inne en liten stund varje dag.

Hmm.. är det säsongsbetonat på nåt vis.. ?

Eller har intresset för minecraft svalnat? Vägrar tro att det är servern, bättre finnes icke :)
 
Jag känner flera som är aktiva på forumet och läser trådar, men inte spelar på servern. Jag är en av dem, även fast jag borde vara inne på servern mer för att den håller en väldigt hög kvalitet.
 
Kanske får MC ett uppsving när Microsoft börjar stoppa in häftiga features? :cool:
 
jag har trollat ner mig i andra spel för tillfället. jag har en tendens att bygga som en galning ett par månader sen afka i flera månader ^^ men jag kikar in med jämna mellanrum och bygger klart en vägg eller nåt.

känner att jag har ett par 3 spel till att gå igenom innan det blir toknördande i mc igen ^^
 
jag är inte jätte aktiv för tillfället, wow har ju släppt expantionen ;P och känner att jag inte har tid just nu ;) så nej det är absolut inte servern det är fel på :D kommer nog in någon gång snart igen :p
 
Jag har också varit borta, under en väldigt lång period. Men skall verkligen försöka spela igen! Saknar alla er goa pepz ju! :D
 
Tillbaka
Topp