Jag avstår gärna en julklapp till förmån för nån annan denna gång, men väntar istället på den bästa.
Att du kommer tillbaka en dag med full lust att spela.

kram sm6vit :(
 
Om jag har räknat rätt så är nu alla platser reserverade och sloud var den sista som fick en om nu robinkurkis "Yäy" var ett tecken på att han ville vara med!
 
gah... om det ska ske i morgon (/dag) vid 20.00 så finns det väldigt stor risk att jag blir sen eller kanske inte ens kan logga in alls :( kommer vara upptagen med lite olika saker och kommer hem som tidigast 8 och senast 11 vad jag vet nu... :S
 
sloud sa:
gah... om det ska ske i morgon (/dag) vid 20.00 så finns det väldigt stor risk att jag blir sen eller kanske inte ens kan logga in alls :( kommer vara upptagen med lite olika saker och kommer hem som tidigast 8 och senast 11 vad jag vet nu... :S
Kanske det går å lägga undan om Skonulf går med på det :)
 
Jag kommer inte kunna närvara då jag ska till Malmö idag.

Ge bort min tänkta klapp till någon annan :cry:
 
Sloud jag kan reservera den åt dig i alla fall så kanske du kan öppna den på måndag isf?

Är du säker på att du vill ge bort den snorbuse? Isf får Laumola din plats eftersom det redan är fullt
 
Och jag är framme i Malmö i tid och har lyckats elda på netbooken så den presterar hela 10fps! :ugeek:
 
Tillbaka
Topp