Kvisten

Känd medlem
Hej!
Som de flesta vet, så har servern tagit ett steg till, och en ny, strörsta byggnad, byggts :D
Det börja en dag när Sterner visade mig vad han hade gjort, en stor pyramid, i sand som fick sin lyftkraft med hjälp av facklor.
Då började storhetsvansinnet snurra, jag skulle bygga en så stor pyramid som stort sätt går!
Jag tar reda på maxhöjden, okej, då dubblar vi det i bredd, okej 99x99 låter inte så gigantiskt.... Öknen var för liten och Sterners pyramid fick se sina sista dagar :twisted:
Allt eftersom att bygget drar igång så kollar jag på kartan. Oshit, detta kommer bli stort, konstaterade jag och Sterner.

Här är några bilder som får tala för sig själv:











Design och byggledare: Kvisten & Sterner00
Byggd under en helg, av oss två + 4k slavar!
Bland de övriga vill vi skänka ett tack till de stupade under arbetet:
Clownen, Granis, Bexell_, Sim4n, och de andra jag glömt vilka det var :D

Framtidsplaner är en eventuell stad! Tomter ca. 20x20 10 höjd och 20 ner, alternativt 40x40 10 upp och 20 ner :roll:
Den som lever får se, just nu väntar vi på patchen så vi kan smycka den med sandsten och pimpa till det!
Over and out/ Kvisten
 
Kul bygge, hade inte en tanke på att man kunde kräva betalt när arbetade på att. :)
Hade varit roligt med liknande projekt i framtiden. (Y)
 
Bexell_ sa:
Kul bygge, hade inte en tanke på att man kunde kräva betalt när arbetade på att. :)
Hade varit roligt med liknande projekt i framtiden. (Y)

Betalningen var i form av mindre piskrapp eller mer vatten :D
Ne, vi hade väl ingen tanke på att anställa folk för bygget, utan det var mest folk som haka på, den ända som fick något betalt tror jag var sim4n och han känner jag irl, så de var mer att jag betala honom så han kunde knalla bort och köpa några diamanter till sig själv ;)
 
_Namnl%F6s11.png


Tillökning som kommer byggas utanför pyramiden
 
Idag är stadsskyddet klart iaf

Alla som är intresserade av att flytta in får skriva upp er, eftersom utbudet av tomter är ganska dåligt!

Gör som så att ni skriver namn, och adress/adresser ni kan tänka er, så fyller ni på.

Ex.
1.Kvisten / Kvistenstunga 3 och 2
2.sterner/ Kvi.......

Så fyller ni på bara så meddelar jag sen om godkännande!

Annars kontakta mig eller sterner
 
Skulle det gå så skulle jag vilja få denna tråd flyttad till keops fliken i städer och annat bös :D
 
GULD!.png


Work in progress!
Vi klär toppen av pyramiden i guld!
Donationer och pojkar med guldbyxor är välkomna!
 
Tillbaka
Topp