Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Eh, okej. Det här kommer låta dumt men. Det var inte jag som körde för att jag har varit hos min farmor och farfar. Min bror kan mitt lösenord och har greifat många servrar med min gubbe (har bytt lösenord). Men jag fattar att ni bannar mig. Bara en undran: Är det för alltid? och ett + till dig Clownen: Gillar ditt texture pack. Ha det gött //melker99
 
melker99 sa:
Eh, okej. Det här kommer låta dumt men. Det var inte jag som körde för att jag har varit hos min farmor och farfar. Min bror kan mitt lösenord och har greifat många servrar med min gubbe (har bytt lösenord). Men jag fattar att ni bannar mig. Bara en undran: Är det för alltid? och ett + till dig Clownen: Gillar ditt texture pack. Ha det gött //melker99
Ditt konto, ditt ansvar, tyvärr.
De bans vi delar ut är oftast för alltid.
 
Tack för att jag fick svar så snabbt men jag är ledsen att det blev så. Hoppas jag kommer tillbaka någon dag //melker99
 
Smulan01 som bådde på min tomt har vist förlorat alla sina saker efter som att ni tagit bort det huset. Varför gjorde ni så mot henne också när det bara var jag som blev bannad. Hade ju skrivit en skyllt också där det stog: Melker99 och smulan01s hus. Fattar inte det. Fick reda på det när hon sa det till mig för några dagar sedan. Ville bara ta upp det nu för att jag tycker ni var dumma mot henne när hon inte gjort något.
 
melker99 sa:
Smulan01 som bådde på min tomt har vist förlorat alla sina saker efter som att ni tagit bort det huset. Varför gjorde ni så mot henne också när det bara var jag som blev bannad. Hade ju skrivit en skyllt också där det stog: Melker99 och smulan01s hus. Fattar inte det. Fick reda på det när hon sa det till mig för några dagar sedan. Ville bara ta upp det nu för att jag tycker ni var dumma mot henne när hon inte gjort något.

Det låter olyckligt, det var ingen som var ute efter att vara elak mot Smulan01. Troligtvis så ägdes tomten av dig, och då blir den återanvänd.

Skulle det nu vara det omvända och Smulan01 som ägde tomten och hade tillåtit dig är jag den förste att be om ursäkt och isåfall ska vi försöka se till att få tillbaks huset.
 
Jag tror faktiskt att det var hon som ägde tomten. En sak till det är väll okej om jag donerar ändå om jag är bannad (är ingen muta, lovar) bara tänte som lite stöd kanske.
 
Smulan01 kan skicka ett pm till en admin här och tala om vad för saker hon hade så tar vi det där ifrån.

Och det var du som ägde tomten då ditt namn stod först. Donera om du vill men någon unban kommer aldrig hända.

Låser tråden då det inte finns underlag för diskussion. Smulan01 kan kontakta en admin här på forumet så löser vi det hela.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp