marcusj211

Medlem
Tjena! Varje gång jag besöker xtraville så känns det som nånting saknas. Nämligen skyskrapor, höga byggnader som rymmer många folk och är ett mästerverk av byggnadskonst. Synd att xtraville inte har några eftersom det är ju trots allt huvudstaden :( Jag får iaf nöja mej med att de finns i lagunen
 
Det går alltid att köpa till höjd på sin tomt i xtraville, det kostar 100c per block uppåt. Om du/ni känner er sugen att expandera uppåt, kontakta admin så hjälper vi gärna till.
 
Mmm tycker fler kan bygga lika högt hus som jag, så sluta vara så snåla nu å höj era hus! :D
 
Det skulle också underlätta det ifall man kan sänka kostnaden av det, liksom det blir ju lite dyrt ifall man ska ha hög tomt...
 
Nu har jag spelat på Xtralarge ett tag, men har fortfarande ingen tomt i Xtraville. :eek:
Vet inte varför det inte blivit av.

Men nu är det iallafall dags att köpa! Då kan jag passa på att bygga en fin skyskrapa. :)
 
gustavwiz sa:
Nu har jag spelat på Xtralarge ett tag, men har fortfarande ingen tomt i Xtraville. :eek:
Vet inte varför det inte blivit av.

Men nu är det iallafall dags att köpa! Då kan jag passa på att bygga en fin skyskrapa. :)

Bara att säga till en admin ingame så låser vi upp en till dej! Gratis!! :)

/sm6vit
 
då har man sopat rent sin tomt och börjat med planering för skyskrapan..
tänkte fråga en sak, finns det planer på enklare sätt att höja sin tomt?
som ett separat kommando (liknande extra home)?
skulle kunna underlätta lite ibland.. om inte annat så inväntar ja bara en admin atm så jag kan casha in lite högre tomt ;)
 
Tyvärr finns inget kommando för detta.
Men vi admins hjälper så gärna till med höjning när du vill. Är ingen inne så är det bara att skriva admin i chatten så kommer förhoppningsvis någon in ganska snabbt.

/sm6vit
 
sm6vit sa:
Tyvärr finns inget kommando för detta.
Men vi admins hjälper så gärna till med höjning när du vill. Är ingen inne så är det bara att skriva admin i chatten så kommer förhoppningsvis någon in ganska snabbt.

/sm6vit

gjorde de och 2 admins var inne på loppet av typ 30 sec xD

så nu har jag dragit mitt strå till stacken av skyskrapor i Xtraville..
Kika gärna hur de blev.. Kampvägen H ;)
 
sloud sa:
sm6vit sa:
Tyvärr finns inget kommando för detta.
Men vi admins hjälper så gärna till med höjning när du vill. Är ingen inne så är det bara att skriva admin i chatten så kommer förhoppningsvis någon in ganska snabbt.

/sm6vit

gjorde de och 2 admins var inne på loppet av typ 30 sec xD

så nu har jag dragit mitt strå till stacken av skyskrapor i Xtraville..
Kika gärna hur de blev.. Kampvägen H ;)
Kollade nyss in den, Vilken awesome thing alltså! Riktigt bra gjort :eek:
 
Tillbaka
Topp