heruf sa:
De anser jag som fuskröstning så de gör jag INTE!
Fusk enligt minestatus eller Xtralarge?

Om det är det sistnämnda så räknas endast 1 röst per användarnamn per dag, så där blir det inget fuskeri. :cool:
 
granis sa:
Ny omgång, kom igen och rösta! :D


gg_CAPTCHA.png


i would love to, but i cant read mandarin
 
Det är endast ett ord som är riktigt när det gäller Recaptcha, i nuvarande läget är det ordet som har samma ord lite i bakgrunden, alltså kan man skriva t.ex. wissions XTRALARGE om man nu önskar på den bilden du visade nicklii.
 
Om man kan rösta två gånger på servern med hjälp av två olika ip adresser, anser ni om det är okej? Jag menar reglerna gäller ju för xtralarge endast.

Kan tro att det fuskas mycket av andra ändå med hjälp av olika ip-adresser.
 
Å andra sidan kan man förstöra ryktet om xtralarge. Det vill man absolut inte. Dessutom ska man ju inte fuska heller :p
 
Kojjan sa:
Det är endast ett ord som är riktigt när det gäller Recaptcha, i nuvarande läget är det ordet som har samma ord lite i bakgrunden, alltså kan man skriva t.ex. wissions XTRALARGE om man nu önskar på den bilden du visade nicklii.
Hade jag inte en aning om så tack för den! :D
 
ClowneN sa:
Hade jag inte en aning om så tack för den! :D

Det roliga är att reCAPTCHA använder de orden vi skriver in till att läsa in böcker i elektroniskt format, orden som inte kan läsas in automatiskt hamnar som captcha. Så om alla som ser ordet "Häst" till exempel, skriver "Näsa" istället, så kommer det stå Näsa istället för Häst på ett ställe i boken sedan!
 
05K4R sa:
ClowneN sa:
Hade jag inte en aning om så tack för den! :D

Det roliga är att reCAPTCHA använder de orden vi skriver in till att läsa in böcker i elektroniskt format, orden som inte kan läsas in automatiskt hamnar som captcha. Så om alla som ser ordet "Häst" till exempel, skriver "Näsa" istället, så kommer det stå Näsa istället för Häst på ett ställe i boken sedan!
Måste vara en stor mängd. Räcker inte med att bara ett fåtal gör det, utan det ska vara hundra tusentals... typ.
Därför Anonymous har en liten aktion mot reCAPTCHA då dom tycker att man inte ska göra gratisjobb åt dom som dom sedan tar betalt för. ;)
 
Tillbaka
Topp