Bezzie86

Medlem
Hejsan! Nu har jag anordnat några tävlingar på xtralarge, med priser and what not.
Nu vill jag anordna en ny tävling, säkerligen är jag ute i sista minuten som vanligt, men struntsamma.
Är inte tillräckligt med folk inne får vi försöka dagen efter. =)

Som alla andra gånger får ni inte reda på temat förrän ni är på plats. Ni kommer kunna läsa reglerna i /warp lek2 längst bort i vänstra hörnet.
Tävlingen börjar: Kl 21.00
Kostar: 50c för att vara med
Vinst: Får vi alla 8 spelare att tävla blir följande vinster..
1:a = 350c
2:a = 100c
3:a = 50c
+ en chest med en liten vinst.

Fungerar det inte med 8 pers som vill tävla, kanske vi skjuter upp det till söndag samma tid. Vi får se, jag vill minst ha med 6 st tävlande. Jag kommer ej att delta, kanske om det krävs en till som en sjätte person. Vi får se helt enkelt! =)
GL HF peeps
 

Bilagor

  • images.jpeg
    images.jpeg
    12,2 KB · Visningar: 774
Vi har nu hittat en vinnare, det tog lite längre eftersom vi ville minst ha 10 röster iaf. Vissa är lite dåliga på att vara delaktiga ;) Men tack till våra tävlande och till dom 5 röstande!
1:a plats [250c] = Wasd24
2:a plats [ 75c]= Jockelinden
3:e plats [ 30c]= Lyoneye
4:e plats = DiePrinzen
5:e plats = Daggmask

4&5 plats får varsitt tröstpris. Alla kan hämta sina chests hos mig, bara och /tpa bezzie86.
Pengarna får ni när ni loggar in :) Grattis till alla vinster och roligt att ni var med!
Och vår hemliga sponsor som jag inte vet om han vill hemlig säger vi stort tack till eftersom han bidragit till att vinsterna kan vara lite högre än det man stoppar in som avgift.

Mvh Beatrize [bezzie86]
 
Tillbaka
Topp