kevmuh

Medlem
Tjena, tycker att ni borde fixa så att man kan ha fler än 1 /home! vi hade det på servern jag spelade på förut och tycker det var riktigt smidigt!Det är exakt som /work fast det är ingen vipfunktion + att det heter /home. /home håller på från /home (1) upp till /home 12! Skulle vara riktigt nöjd om du granis kunde fixa det till oss på servern som säkert också skulle bli väldigt nöjda! :)
 
Men om det vore standard är det ännu bättre, jag menar att man kanske inte vill slösa pengar! inget elakt menat men jag tycker att det ska vara så bra som möjligt gratis, och ännu bättre om man är donator, typ att man får en rank som heter donator och så kan man spawna block+ gudmode, vore absolut bäst! ;)
 
kevmuh sa:
Men om det vore standard är det ännu bättre, jag menar att man kanske inte vill slösa pengar! inget elakt menat men jag tycker att det ska vara så bra som möjligt gratis, och ännu bättre om man är donator, typ att man får en rank som heter donator och så kan man spawna block+ gudmode, vore absolut bäst! ;)

Och hur hade du tänkt att servern ska kunna hållas igång utan donationer?
Vip, home är lite dragkraft för att folk ska donera så att servern kan köra. Den kostar ca 1070 Sek varje månad.
Spawna grejer gör vi inte i survival, däremot kommer det att finnas i creative för alla spelare.
 
Ja men alltså att dem "vanliga" spelarna får /home upp till 12 så får donatorer en egen rank typ
[g]Donator kevmuh !
Då kan dem typ ha /vip och /work samtidigt som dem kan typ fixa skyddade områden samt ge områden plus ett xtra förtroende* hos Alla Admins! * = Typ säga till om grief och så blir dem kickade/bannade ksk till och med får rätten att banna/kicka men då till en kostnad av ksk 200-300 kr**! ;P **= asså 200-300 kr i donation!
 
kevmuh sa:
Ja men alltså att dem "vanliga" spelarna får /home upp till 12 så får donatorer en egen rank typ
[g]Donator kevmuh !
Då kan dem typ ha /vip och /work samtidigt som dem kan typ fixa skyddade områden samt ge områden plus ett xtra förtroende* hos Alla Admins! * = Typ säga till om grief och så blir dem kickade/bannade ksk till och med får rätten att banna/kicka men då till en kostnad av ksk 200-300 kr**! ;P **= asså 200-300 kr i donation!
Ehhh?
Min spontana reaktion är nej.
Vi har redan många spelare som säger till om regelbrott för de vill ha en bra server, inte förmåner pga det.
Finns ingen anledning till att någon mer än admins ska banna/kicka. Det hade blivit kaoz!
 
Jag tycker om denna server och som den är nu! Om alla skulle kunna banna så kanske nån som råkat putta ner en i vatten blir bannad av den som puttade...
 
Det är ju lite kaoz men asså tkr att man ska få ha 10 home, man behöver bara gå in i pluginet och fixa, har för mig att ngn sa att det var svårt men ni killar skulle nog fixa det! Men då skulle man ju kunna ha typ 10 /home för vanliga och typ 15 /home för donatorer + att dem får ha /vip och /work :)
 
kevmuh sa:
Det är ju lite kaoz men asså tkr att man ska få ha 10 home, man behöver bara gå in i pluginet och fixa, har för mig att ngn sa att det var svårt men ni killar skulle nog fixa det! Men då skulle man ju kunna ha typ 10 /home för vanliga och typ 15 /home för donatorer + att dem får ha /vip och /work :)
Det är bra som det är för tillfället.
 
Och om man har 10 /home så känns det inte som att 15 gör så stor skillnad. Det ska ju kännas som en bonus om man donerar, och hade man haft 10 /home så behöver man knappast 5 till. Jag håller med om att det är bra som det är.
 
Tillbaka
Topp