ravvie

Känd medlem
Guldmedlem
Igår invigdes PVP CTF och ikväll var det fullt ös med 12 spelare på denna lilla bana.
Här kommer några bilder från händelsen!

20110831212036.png

20110831211549.png

20110831211537.png
 
Timtso sa:
Det är väldigt kul!! Men det finns lite saker som borde förbättras :) Och banan skulle kunna vara större.

Det är redan en ny bana på gång vid Funlands warp i form av 2 båtar.
Det är inte ett eget Xtralarge-plugin, så det är inte så lätt att påverka hur det funkar kanske, men skriv vad du anser bör förbättras.
 
ravvie sa:
Timtso sa:
Det är väldigt kul!! Men det finns lite saker som borde förbättras :) Och banan skulle kunna vara större.

Det är redan en ny bana på gång vid Funlands warp i form av 2 båtar.
Det är inte ett eget Xtralarge-plugin, så det är inte så lätt att påverka hur det funkar kanske, men skriv vad du anser bör förbättras.
Sen om någon har ett förslag på en egen bana, så får ni jätte gärna säga till. :)
 
dgltexas sa:
ravvie sa:
Timtso sa:
Det är väldigt kul!! Men det finns lite saker som borde förbättras :) Och banan skulle kunna vara större.

Det är redan en ny bana på gång vid Funlands warp i form av 2 båtar.
Det är inte ett eget Xtralarge-plugin, så det är inte så lätt att påverka hur det funkar kanske, men skriv vad du anser bör förbättras.
Sen om någon har ett förslag på en egen bana, så får ni jätte gärna säga till. :)



Det som jag tycker borde ändras är: Positionen av flaggorna, forten, "miljön", spawn tid.

Sedan finns det några buggar i systemet: No PvP längst ner vi glaset, man laggar fast i glaset, vid röda fortet så är det på ett ställe med No PvP.


Sedan skulle de vara fräckt med 2 bases on 1 flag. Dvs 2 lag ska ta 1 flagga i mitten.
Så skulle man kunna ha några underjordiska gångar här och där.
 
dgltexas sa:
ravvie sa:
Timtso sa:
Det är väldigt kul!! Men det finns lite saker som borde förbättras :) Och banan skulle kunna vara större.

Det är redan en ny bana på gång vid Funlands warp i form av 2 båtar.
Det är inte ett eget Xtralarge-plugin, så det är inte så lätt att påverka hur det funkar kanske, men skriv vad du anser bör förbättras.
Sen om någon har ett förslag på en egen bana, så får ni jätte gärna säga till. :)
Jag tycker det skulle vara kul med en underjordisk bana med en massa hinder och sånt, som laserdome osv :D
 
Jag bumpar denna och undra om detta kmr komma igång igen?

Vore ju synd om inte med tanke på nya fina båt banan =)

Mvh // tobbe
 
jag är frivillig. har haft med den att göra med för. fast jag behöver veta hur du configat den eller om jag ska göra det.

//joarc

EDIT:
men då var det otroligt buggat så vi får se om den är liknande eller bättre.
 
Tillbaka
Topp