Alrin

Känd medlem
Skrivit LOL! på kartan i cobble ute i vattnet.
Ska det vara så svårt att följa enkla. simpla. lätta. regler??
Really?

Hej då, LOL!
 
Re: Redog bannad

Bara försvara mig lite :p

Det var med ynka 4x4 mitt ute i ödemarken vid min brors bygge, för många många veckor sedan. Var absolut inget som skulle synas från "rymden". Ser att någon byggt en stad brevid nu och det är väl därför jag blev anmäld, skulle givetvis tagit bort stenarna.


Var kul på servern så länge det varade iaf. Ha det!
 
Re: Redog bannad

Grattis du går vidare till Andra Chansen men gu' nåde dig om något mer händer :)
We're watching!
 
Re: Redog bannad

Alrin sa:
Grattis du går vidare till Andra Chansen men gu' nåde dig om något mer händer :)
We're watching!

Tack, jag tyckte det var lite töntigt att han blev bannad för det här. fast det står ju klart och tydligt i reglerna :roll:
 
Hehe ja herre jävlar.. Vad jag garvade när jag läste att bror min blivit avhyst.. :)))...tagga ner ett uns nu alrin hehe.
Ska undersöka om den där staden ligger inom synhåll för mitt och sambons bygge, de får väl flytta staden i så fall ;))..

Ironi genomflödar detta inlägg, finns värre saker :)
 
Men regler är regler Golvis, oavsett om det är din bror eller ej.
Låter väldigt hårt, men ska admins börja tänja på reglerna för specifika personer, så har dom plötsligt försatt sig i en problematisk situation.

Att det finns mycket värre saker är ju så klart alldeles rätt, men regler är till för att följas, inte för att tolkas fritt.
 
Handlar inte om att tolkas fritt, klart folk ska sköta sig...men..däremot var detta på min och sambons tomt, och jag hade planerat ta bort det, men iom att det var så sjukt långt bort, ej syntes från googlemap så glömdes det bort. Minsta man kunde filurat på är väl att ifrågasätta ordet, det och radera det lilla lol han förpestade min tomt med : )...han har trots allt varit medlem åtskilliga månader, vi har donerat alla 6 genom paypal, vi har rivit berg för att vara snälla, denna ban var ett enda stort "lol" för mig, men, inte min server, jag respekterar båda besluten, ban/unban, även om jag tycker en insta-ban var att ta i så det eka i xtravillebergen.
 
Tillbaka
Topp