niklaaas1998

Känd medlem
Hej, det är nu så att jag var i min djurfarm, gjorde /home till mitt lager och såg att vissa skyltar var tomma.. Jag tillkallade admin och då upptäckte vi att det inte fanns nåt i kistorna.. Ingen hade vart i dom på senaste tiden och det var bara vissa kistor i en liten "grupp" som det hände med.. Det ironiska är att alla mina pumpor och värdesaker försvann.. diamant,guld,iron,lapis block och mossy mm.. nån som råkat ut för samma? Kan granis komma in och kolla?

Tack...
 
Spelar nog ingen roll om granis eller någon annan admin kollar, de kan göra ungefär samma saker. Lägg inte all press på granis, han har ett liv utanför med förstår du.
 
det gör han nog dock har jag för mig han sade att admins sade till honom att granis skulle kolla det. finns ganska mycket granis kan se som de andra inte kan
 
Kan berätta vad som försvann;
ca 1 stack mossy, 5 st diamantblock, 5 st guldblock, minst 1 stack iron och lapisblock, massa stacks rs, typ 18 stacks, runt 12 jackolantern, massa coal, lite värdelösa saker och 2 guld och 2 gröna skivor och mer som jag inte kommer ihåg just nu...
 
NachoTM Justin Woods
#Minecraft @Craftbukkit Im using the current build and randomly i had 2 chests lose ALL of their items... D':
12 Jul
in reply to ↑
Bukkit
@Craftbukkit Bukkit
@NachoTM it's a rare MC bug since 1.7, sorry but there's no fix yet :(
12 Jul via TweetDeck

det är en bugg i 1.7
 
Tillbaka
Topp