Hej!
Har provat att föra över alla sorters saplings till marknaden, men skylten vägrar helt enkelt ta emot dem, och ger inte heller någon form av felmeddelande. Vad kan detta bero på?
 
mm. har verifierat detta, och det stämmer.
Saplings går ej att lägga in på marknaden längre av nån konstig anledning. :cool:

edit:
Funkar inte att lägga in på marknaden:
Sapling
Soulsand

 
ZENdog sa:
mm. har verifierat detta, och det stämmer.
Saplings går ej att lägga in på marknaden längre av nån konstig anledning. :cool:

edit:
Funkar inte att lägga in på marknaden:
Sapling
Soulsand
Redstone torches

redigerat lite till
 
Pluginen vi använder är urgammal och tyvärr väldigt dåligt gjord. Ska se om vi kan hitta något bra alternativ att byta till, risken är dock att vi kommer behöva nolla alla auktioner :oops:
 
granis sa:
Pluginen vi använder är urgammal och tyvärr väldigt dåligt gjord. Ska se om vi kan hitta något bra alternativ att byta till, risken är dock att vi kommer behöva nolla alla auktioner :oops:


Vad finns det för alternativ? Så kanske man kan hjälpa till att spåna lite.
Var längesen jag höll på med bukkit, jag är dåligt uppdaterad :)

En liten sidofråga, hur fungerar credit-systemet? Är det någon MySQL-backend till det hela?

Att nolla auktionerna tycker iallafall inte jag borde vara nåt problem, bara man får lite förvarning. Lite svinn får man leva med, det här med plugins är ju trots allt väldigt levande. Utvecklare tröttnar på projekt och deras plugins blir utdaterade och ersatta, etc.
 
Tillbaka
Topp