Status
Ej öppen för ytterligare svar.

scribblenaut

Ny medlem
Scribblenaut är bannad för att ha använt flyg-mod, som är illegalt. Han har även tagit vissa saker ur oprotectade kistor. jag är väldigt ledsen men jag erkänner att jag gjort det jag gjort och skyller inte på att någon annan har tagit mitt account, skulle väldigt gärna komma tillbaka men jag vet att det är omöjligt att göra när man är bannad :cry:
 
Re: Scribblenaut

scribblenaut sa:
Scribblenaut är bannad för att ha använt flyg-mod, som är illegalt. Han har även tagit vissa saker ur oprotectade kistor. jag är väldigt ledsen men jag erkänner att jag gjort det jag gjort och skyller inte på att någon annan har tagit mitt account, skulle väldigt gärna komma tillbaka men jag vet att det är omöjligt att göra när man är bannad :cry:

^
 
Wait what? Bannade han sig själv? Eller är detta hackat och bara skrivet med hans konto. Hmmm... serverns första erkännande känns lite långsökt av någon anledning. xD
 
Arazand sa:
Wait what? Bannade han sig själv? Eller är detta hackat och bara skrivet med hans konto. Hmmm... serverns första erkännande känns lite långsökt av någon anledning. xD

Jag hann inte skriva en forumspost samma sekund som jag bannade honom, så då gjorde han det själv efter 10 minuter istället. :D

Det han skrev var dock korrekt, och jag citerade endast för att spara och bekräfta ifall han editerar sitt inlägg.
 
Det nya systemet med ansökningar, whitelist, nolltolerans på ban har gjort susen granis.
Nuförtiden hinner du inte skriva om nån har brutit mot reglerna, det gör dom själva...

Snacka om effektiv server administrering och regler. ;)



ps. snart blir du utan jobb granis, bans kommer att gå på automatik. :lol:
 
scribblenaut sa:

scribblenaut sa:

scribblenaut sa:

scribblenaut sa:

scribblenaut sa:

scribblenaut sa:

eternal-facepalm-eternal-facepalm-facepalm-captain-pickard-demotivational-poster-1242264259.jpg


Menar du inte brott mot regler?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp