bigsteffe

Moderator
Forumpersonal
Guldmedlem
jag får abstinens ju, jag kan inte logga in pga servern är full. Dags att donera liiite till så att granis kan bygga ut?
 
bigsteffe sa:
jag får abstinens ju, jag kan inte logga in pga servern är full. Dags att donera liiite till så att granis kan bygga ut?

Det är olyckligt men det verkar inte gå att få fler slots laggfritt med hmod i dagsläget. Visst skulle man kunna uppgradera hårdvaran men det är bra mycket dyrare (dubbla månadshyran).

Hellre hoppas jag att crappbukkit visar sig stabilt nog för användning snart, med fler slots och mindre lagg som följd. Skulle detta OCKSÅ visa sig otillräckligt är det nog dags att överge java och titta på tredjepartsservrar gjorda med många spelare i åtanke..

Jag gjorde en bot inatt som jag ska använda för stresstest av bukkit och hmod. Återkommer med resultat. :)
 
granis sa:
Jag gjorde en bot inatt som jag ska använda för stresstest av bukkit och hmod. Återkommer med resultat. :)

Intressant.


ps. detta imorse runt 05.30, efter att några av oss hade kört en "all nighter", var ju askul. Har nog aldrig skrattat så mycket så tidigt på morgonen. haha :lol:


granisinochut.png
 
inga problem, jag gillar servern så jag skulle lätt lägga upp ett par spänn extra för den sakens skull, det enda tråkiga vore väll det att alla inte kan göra så och vi skulle tappa mångfalden.
 
Tillbaka
Topp