granis sa:
HeroBiX sa:
skulle man inte kunna enkelt ta en dator hemma? har 100/100 lina, har min fina vita iMac som står eller kanske köra igång det på min nya iMac för att testa och se hur stabilt det blir

Skulle det inte funka att man kör så eller är riksen för stor att det kommer bli ostabilt?

Att införa att man kan donera via SMS låter som en väldigt bra ide

Det skulle säkerligen funka bra, ett tag, eller väldigt länge! Jag har själv hemmaservrar och visst går dom använda till massor med saker. Men en publik Minecraftserver där jag vill betona stabilitet och uptime, kan man inte använda en hemmaserver.. (återigen, min åsikt).

Man kommer kunna donera!
Vad jag funderar på just nu är vad för sorts morot man kan få (mer än en server) när man donerar. Över en viss summa känns en garanterad slot given, men även vid mindre summor bör man få nåt som litet socker på kakan.

varför att man inte kanske får en större och bättre tomt någonstans? sedan när man inte bidrar längre blir man utkickad från tomten? ;)

eller man får tillgång till något ställe som har något extra, extra lätt att hitta diamant kanske eller något annat matrial
 
Hehe!

Ja, det är ju en ide. Tror inte det lockar så mycket dock, världen är ju fri.. går man långt ifrån närmsta stad är det ju bara bygga så stort man vill :cool:
 
Tänkte bara lämna min tankegång efter att jag läste tråden:

Vet inte hur det gäller för andra men personligen skulle jag tänka mig betala för en garanterad slot. Sedan är inte minde ingame perks helt fel heller! :D

Dock har jag inget paypal och har inte heller tänkt skaffa det - men någon nämnde SMS-donationer? Om det blir tillgängligt: Count me in.
 
Tillbaka
Topp