axelth8 sa:


Tågstationen är den stora fula stenbyggnaden bakom förrådet typ, på ovanvåningen ska det vara några fler ingångar för banor längst med väggen där det redan är, det är bara att börja bygga på när du vill, självklart ska det in fönster osv där med samt ingång ;P
 
Kanske står lite stilla i shiibbyville nu under sommaren, så länge de är fint väder ;), dock kommer det ske en del utgrävningar här och var runt om för planerade byggen, och kommer ni på något ni vill bygga osv så är det bara att höra av er, är jag inte online så skriva här eller i pm så svarar jag så fort jag ser de, kollar här dagligen i stortsätt :)

men efter sommaren kommer det poppa upp en del ideer, kanske innan oxå iofs ;)
 
Shiibbyville kommer att utökas ännu mer inom kort, vi har nu tänkt utöka med ett tivoli, så om någon har någon rolig attraktion dom skulle kunna tänka sig bygga eller något annat som skulle kunna passa in så hör av er så kollar vi på det :)
 
Har lite idéer på gång just nu, skulle dels behöva någon som är sugen på att hjälpa till med någon form av tivoli liknande plats, samt en baseball/fotbolls arena eller liknande :) ni är så klart välkommna att komma med egna förslag med ;D
 
Tillbaka
Topp