virresss

Aktiv medlem
Ta inte detta på fel sätt men jag tycker anledingen är inte tillräckligt så som det ser ut nu. det kommer att tolkas på fel sätt.

bröt mot regeln 'sunt förnuft' genom att marknadsföra sin egna (nya) server via forumets PM-funktion.
hur många pm gällde det?? 1, 5, 20 , MASS PM???

detta är ett Exempel och frågor!?
KAn jag bli bannad för att skicka ett PM (medelande) på forum eller ingame till någon kompis för att jag vill att de ska in på min privata server och testa en sak. eller något i den stilen.

Får jag ens spela på en annan server??

Är alla PM övervakade? var står det någonstans?

så länge det inte är ett MASS PM till all så får man väll prata om vad man vill eller så länge det inte bryter mot svenska lagar ? det är ju inte så att alla ser mitt PM.


Hur rädd ska jag vara att någon admin har snappat upp. om jag har nämnt något om en annan server. jag vill inte bli bannad!
 
Hej,

Om du är osäker på någon specifik handling du vill utföra så går det bra att rådfråga en admin.
Inga PM övervakas utan den ban du refererar till var tipsbaserad.

Jag hade inte tänkt utsätta OriginalMadman för ytterligare publicitet men om det här verkligen är så du känner så kanske det finns fler, varför jag kommer följa upp hans bantråd med vårt underlag till ban.
 
Tillbaka
Topp