Sterner00

Aktiv medlem
När jag och Kvisten byggde Keops hade vi en liten vision. Vi ville att det skulle finnas gömda skatter och gravkammare runt om i Keops. Då Kvisten har tagit ett längre uppbehåll har dessa planer gått långsammare än beräknat. Men nu har jag så smått börjat få fram grundstommar och planer för de flesta utav de gömda skattkammare som kommer dyka upp runtomkring Keops, inom en snar framtid.
Mer detaljer kommer komma.

Ville bara meddela detta, så det inte verkar som om Keops är helt dött. ;)
 
Skulle vilja att det var gratis för alla. Men får se hur jag löser det! Som sagt, kommer mer detaljer! =)
 
Mindre uppdatering angående skattkammrarna!
I vissa kammare kommer det krävas att man sammarbetar med någon, och andra går att göra själv. =)
 
låter jättebra men tror du sterner00 lr kvisten att ngn av er skulle kunna "rensa" lite på loterna inne i keops(pyramiden) så att man skulle kunna få köpa en lot! tack på förhand ! :)
 
Inte för att jag har tomt i keops, men man ska inte bli av med sin betalade tomt bara för att man inte kunnat spela på ett par månader. :p
Borde vara samma som i Xtraville.
Bannade användares tomter däremot... Ja. Om dom inte är jättesnygga kanske. ;)
 
Nej, vi har inga planer på att kicka ut någon! ;) Men om man har en tomt som är helt orörd efter ett par månader kanske det finns risk för det. Men då skickar vi ut en "varning" eller vad man ska kalla det!
 
Tillbaka
Topp