kevmuh

Medlem
Hej, jag kevmuh har vart medlem på denna server flera månader nu :)
Jag och min irl-kompis hanbiv spelar gemensamt på denna server och vi skulle vilja att våran kompis Rasmus också skulle få spela på den här servern med oss.
Han har redan gjort en medlemsansökan men nitade då han var med på Mcban för griefing.
Det hela utspelade sig när Hanbiv hade bott i ett hus och sedan flyttat, då fick rasmus huset (Rasmus ingamename är razze99) och då satte han en skylt på huset att det var hans.
Då trodde adminsen att Razze99 hade slagit bort hanbivs skylt för att sätta dit sin egna men som ni läst var så inte fallet och då blev han upplagd för grief.
Jag och hanbiv är mycket bra kompisar med Razze99 och spelat på flera servrar med han förut och vi känner varandra i verkligheten.
Lite info om Razze99
Namn: Rasmus
Ingamenamn:Razze99
Ålder:12 år
Jag och hanbiv skulle gå i god för rasmus men eftersom både jag och hanbiv är 14 så vill vi inte donera eftersom vi inte har tillång till det.
Men vi skulle kunna säga med 100% att rasmus aldrig skulle griefa ngn, inte med flit iaf.
Vi skulle gära säga att ni skulle kunna banna oss med ifall Razze99 griefa men vi vet att det skulle han aldrig göra.
Anledningen till att jag gör det här är för att jag vill så gärna att han ska få spela och det.
Jag vill att han ska få spela med oss.
Snälla läs igenom ordentligt och svara snabbt.
Vi skulle gärna åta oss att hjälpa razze99 inom serverns regler och sånt.
Mycket vänliga hälsningar// Kevmuh-Kevin :)
 
Att du, Kevmu,h skriver i trollolol sektionen på forumet och ber att få en polare whitelistad är väl inget ovanligt.
Med tanke på hur du och Hanbiv trollade en admin under 25 minuter igår kväll så får du nog hålla tummarna att admin-staben överhuvudtaget tar sig tid att läsa ditt inlägg. :cool:

Lycka till ;)
 
Vi släpper inte in han i nuläget. Han får ansökan igen när vi öppnat så får vi se.
Att du kevmuh går i god för han hjälper inte alls då du själv lånar ut ditt konto till folk som griefar. Kanske rent ut av var denna Rasmus som gjorde det igår? Vill minnas att personen hette Rasmus men kanske har fel.

Hur som helst så gör vi inga undantag och han får helt enkelt vänta tills vi slagit upp portarna igen med att ansöka :)
 
Tillbaka
Topp