super_mowgli

Aktiv medlem
jag söker folk som kan donera en liten slant,vilken summa är väldigt uppskattad eftersom jag försöker samla till Privatskydd...

jag vet att inte många kommer göra det men det är iallafall värt ett försök så tack i förhand för er som ta tid att läsa och kanske skicka en slant : )

eller om jag kan tjäna pengar på något sätt, tex hjälpa er ta bort blocks eller om ni har någon ide så skriv bara, alla förslag är välkommen : )
 
Det tar dig 10 dagar att få ihop 2100c genom att rösta och sälja skin, pork och grillad fisk till staten.
Jag skulle föreslå att du jobbar med det istället för att tigga. :)
 
ravvie sa:
Det tar dig 10 dagar att få ihop 2100c genom att rösta och sälja skin, pork och grillad fisk till staten.
Jag skulle föreslå att du jobbar med det istället för att tigga. :)


jo det gör jag ju också eftersom jag röstar så fort jag kan och jagar pork och grillad fisk men tänkte ifall det fanns en väldigt snäll person där ute bara som kan skänka en slant..
 
super_mowgli sa:
jo det gör jag ju också eftersom jag röstar så fort jag kan och jagar pork och grillad fisk men tänkte ifall det fanns en väldigt snäll person där ute bara som kan skänka en slant..

Du har spelat ett tag och ha 51c? Känns inte som att du engagerat dig så mycket om jag ska vara ärlig...
 
Om du sparar och inte har slösat, och samtidigt har 51 c undrar jag hur du bär dig åt, man får ju 101 c bara på att rösta.
 
ravvie sa:
super_mowgli sa:
jo det gör jag ju också eftersom jag röstar så fort jag kan och jagar pork och grillad fisk men tänkte ifall det fanns en väldigt snäll person där ute bara som kan skänka en slant..

Du har spelat ett tag och ha 51c? Känns inte som att du engagerat dig så mycket om jag ska vara ärlig...

när jag ser en gris eller fixat ett fiske spö så går jag ju fiska men maten behöver jag för att överleva eftersom det kommer ju par tiotal monster och attackera en direkt om man går utanför muren min :O
så det är nog den största skälet för att försöka få lite extra av spelare eftersom hur kul är det att ha typ 2-3 diamanter plus massa järn å rs och sen kommer typ 3-4 creepers plus zombies och dödar en ? visst jag kanske inte arbetar stenhårt själv men jag frågade och jag har inget att förlora på att fråga eller hur ?
 
Zinga sa:
Om du sparar och inte har slösat, och samtidigt har 51 c undrar jag hur du bär dig åt, man får ju 101 c bara på att rösta.

jadu,ta /sol så fort det regnar eftersom min dator laggar nå gröngöligt när det regnar så pengarna går mest åt det fast inte så ofta sen fick jag köpa bomull för 300-400 från början så nog därför jag har så lite sen har jag gett pigmistress lite så hon kunde köpa sitt privatskydd...
 
Känns som att så som du beskriver vad du använder dina credits till så låter det som att om man skulle donera något till dig så skulle du bara använda det till /sol ändå... ställ ner grafikinställningarna, se över vad du kör samtidigt som du lirar MC och leta optimeringar för att slippa lagget så du slipper slösa bort mer än du tjänar på ett onödigt kommando som /sol. Om du har problems med mobs runt dig så sätt upp massa facklor så kommer de inte spawna.
 
+1 klew

Dessutom så behöver du inte leta djur ute bland monster. Gå runt i en stad där det är monsterfritt och samla skinn, pork eller ställ dig och fiska någonstans där det är säkert.
 
Gräva ut under mitt privatskydd , hur mycket C du får är på hur mycket du gör
dock får du inte behålla några viktiga material men kan få behålla cobble och iron
 
Skonulf sa:
Gräva ut under mitt privatskydd , hur mycket C du får är på hur mycket du gör
dock får du inte behålla några viktiga material men kan få behålla cobble och iron


ge mig ett förslag på pris så ska jag fundera på det..
så du menar att du vill behålla kol,diamanter och rs ?

om du behöver rs eller kol så kan du köpa några stackar av mig
 
Tillbaka
Topp