Kvisten

Känd medlem
Hej! Som många vet, har jag och Sterner00 byggt en helskön, lagom stor och ballanserad spleef arena!
Banan är 13x13 av jord, med låsbara dörrar uppe och nere!
Spelet går helt enkelt ut på att ta sönder jordblock så de andra ramlar ner och sist kvar vinner!
Tanken är att vi ska ha en tävling nästa lördag, eller lördagen därefter.
Vem som helst får delta, och mycket fina priser kommer finnas! (ingen kommer bli besviken)
Tid, datum och mer information kommer!

Bild på arenan:
2011-02-25_16.53.00.png
 
Nu bestämmer jag iaf att det ska hållas nästa lördag, eller söndag PGA sterner00´s rage-inaktivitet!
Kommer finnas ett första pris, andra pris, och ett tredje pris troligen, bara tillräckligt många deltar. Kan även slänga in ett fjärde pris om vi kommer upp i 16 deltagare!
Tid kommer, ska bara prata lite mer med sterner! :D
 
Kvisten sa:
Nu bestämmer jag iaf att det ska hållas nästa lördag, eller söndag PGA sterner00´s rage-inaktivitet!
Kommer finnas ett första pris, andra pris, och ett tredje pris troligen, bara tillräckligt många deltar. Kan även slänga in ett fjärde pris om vi kommer upp i 16 deltagare!
Tid kommer, ska bara prata lite mer med sterner! :D

Rageinaktivitet är det väl inte! ;) Min router är rökt, så tar några dagar att få en ny! Sitter på skolans nätverk, och det är inte så populärt att lira minecraft på! ;)
 
Sterner00 sa:
Kvisten sa:
Nu bestämmer jag iaf att det ska hållas nästa lördag, eller söndag PGA sterner00´s rage-inaktivitet!
Kommer finnas ett första pris, andra pris, och ett tredje pris troligen, bara tillräckligt många deltar. Kan även slänga in ett fjärde pris om vi kommer upp i 16 deltagare!
Tid kommer, ska bara prata lite mer med sterner! :D

Rageinaktivitet är det väl inte! ;) Min router är rökt, så tar några dagar att få en ny! Sitter på skolans nätverk, och det är inte så populärt att lira minecraft på! ;)

var fasen bor du? jag har några liggandes som du kan få :p Alltid bra o ha backup delar hemma ;)
 
Vi säger till i förväg! Både jag och Kvisten har ganska mycket att göra för tillfället! Men den kommer! =D
 
Tillbaka
Topp