ravvie

Känd medlem
Guldmedlem
Bannad för brott mot regel #2 och #4.
Skrivit en skylt mitt i Gecchi och Co's ställe med ett mindre moget ord.
 
Hejsan!
Jag bröt inte mot regel #4. Jag känner Gecchi och "company" dom hänvisade mig till ett område där jag fick tillåtelse att bygga utav dom. Dessutom vore det väl lämpligt att du skriver ut detta "mindre mogna" ord så att jag kan möjligtvis förklara mig och för att ge tillräcklig grund för min ban, vilka ord som går inom ramarna för "skällsord"(som det står i reglerna) är inte alltid så konkret och kan bero på sammanhanget. Jag har svårt att föreställa mig att jag skrivet något högst olämpligt och det jag skrivit har jag nog skrivit skämtsamt och i tron om att ingen förutom vi inom "Gecchi och company" skulle se det.

Jag har full respekt för reglerna och ber om ursäkt. Ja, svaret kommer rätt långt efter bannen, men jag har haft fullt upp med skola, jobb, husflytt och i och med husflytten var jag utan internet ett långt tag. Så ja, min reaktion kommer först nu ;)

Med vänliga hälsningar vaultdweller :D
 
Det du skrev var Kuken och det förstår man själv att det är extremt olämpligt att skriva.
 
Hej. Det stämmer att Gecchi och jag bjöd dit honom.
Han hade tillåtelse att göra vad han ville bland bygget. Tråkigt att han skrev något som bröt mot en regel, på en skylt. Vi bjöd dit honom då vi ville bli fler vid bygget. Vi har spelat med teh_vaultdweller en bra tid (år) inom andra spel, och kommer fortsätta göra så.

Lycka till vault. Ses på mumble. ;)
 
ClowneN sa:
Det du skrev var Kuken och det förstår man själv att det är extremt olämpligt att skriva.
Ja, de kan jag kan hålla med om. Jag kommer tyvärr inte ihåg sammanhanget men de kvittar väl.

granis sa:
2. Uppför dig. (skällsord, osv hör ej hemma på servern!)

Vet inte om ni ger något tolkningsrum men jag tolkar regel nummer 2 att man ska uppföra sig jämnt mot andra spelare i chatten och inte häva ut sig en massa skällsord i chatten. Ordet på skylten var ju även det ett skällsord men det kanske inte va till lika stor skada men tanke på placeringen, förhoppningsvis har inte allt för många tagit skada utav denna skylt ;)

Personligen tycker jag en varning skulle vart på sin plats men jag respekterar erat beslut och accepterar om ni väljer att inte unbanna. Men jag hoppas ändå på det bästa och att ni ändrar er :)
 
Jag kan tänka mig en unban i det här fallet förutsatt att du inser att den sortens jargong passar bättre i er privata mumble/teamspeak/skype/irl än vad den gör på en skylt i ett spel (där många olika åldrar spelar).

Ultimat känner jag dock att det är upp till ravvie och Gecchi , om det nu var deras ställe det gällde.
 
Förtydliga; för min del (då det var mestadels jag som byggde där, 90%~) gör det inget att han gjorde som han gjorde. Då jag vet att inget ont var menat.

Det var allt. :)
 
ravvie sa:
Bannad för brott mot regel #2 och #4.
Skrivit en skylt mitt i Gecchi och Co's ställe med ett mindre moget ord.


det var okay att teh_vaultdweller var på vårt område. så du kan ta bort evnt, varning eller ban , han är i vårt lagg tack så mycket gumman :D
 
Tillbaka
Topp