Jag har fått en nyckel till denna helgs beta testande i Tera Online.(Betan denna helg varar Fredag kl 15:00-16:30 fram till kl 24:00 på Söndag.)

Jag ger gärna ut den till någon här, om det finns någon intresserad. Bara skriv efter denna post att du vill ha den, så pm'ar jag dig när jag sett att du skrivit. (Notera: Har bara en nyckel, för en person. Så först till kvarn gäller.)

Ingen garanti att den funkar. Men med största sannolikhet gör den det. Fick den som tröstpris i en tävling.

Glad fredag på er alla!

Obs! Tera clienten tankas från http://www.tera-europe.com efter du reggat konto och kort därefter skrivit in nycklen. Tera client'en tar runt 5+ timmar att tanka ner. Och ibland finner man svårigheter i att hastigheten sänks en kb/s tills den nått väldigt lågt. Funkar fint att starta om ifall detta inträffar. (Detta hände mig för en månad sedan när jag tankade. De kan ha fixat detta vid detta lag.)
 
Jag skulle väldigt gärna vilja testa TERA under helgen om det går för sig och ingen har hunnit före mig :geek:
 
Snorbuse sa:
Jag skulle väldigt gärna vilja testa TERA under helgen om det går för sig och ingen har hunnit före mig :geek:

Du är först till kvarn. PMar dig den nu. ;)

[edit:] Denna beta tänker jag lira på PvP Essenia ifall du är intresserad av att lira samma. :)
 
Har nu testat lite till och från under helgen efter mycket strul att få igång TERA över huvud taget.
Men till slut löste det sig :geek:

Jag gillar det väldigt mycket och kommer mer största sannolikhet att köpa det när det släpps.

Det bjuds på fin grafik och helt ok story samt en mängd variation.
Har inte hunnit testa mer än en Archer och Sorcerer till lvl6 och en Priest till lvl8 så spelet bjuder nog på mer efter det men det viktiga för mig är att man blir intresserad under de första levlarna och TERA gör verkligen det enligt mig.

Stort tack igen till kittsforhitts för betanyckeln som gjorde mitt betatestande möjligt :mrgreen:
 
Snorbuse sa:
Har nu testat lite till och från under helgen efter mycket strul att få igång TERA över huvud taget.
Men till slut löste det sig :geek:
Sett flera trådar där folk skrikit för de inte fick clienten att fungera. Så applåderar att du fick det löst till slut. Verkar som att det finns en hel del som gett upp innan dom kommit in i spelet.

Men kul att du fick nytta av nyckeln. Tiden runt nästa beta i eu, den 13,14 och 15 April kommer det ges ut fler gratis nycklar på site'er runt omrking. Ser jag någon så kan jag posta här igen. För dig eller någon annan. Bäst att testa på nu innan, och se om spelet är värt att köpa eller inte. Man vill inte göra en SWTOR igen.. ^^;;
 
För den som vill, så finns det ett flertal sidor ute med nycklar till NA's tera closed beta #5 just nu..
En av sidorna ges ut här på denna länk:
http://www.sweclockers.com/forum/116-ma ... -giveaway/

Den börjar imorgon fredag och varar fram till slutet av söndag.

NA och EU har olika clients. Så om du redan har tankat EU's Tera client, så behöver du tanka på nytt NA's. Men vill du testa nog, så gå och skapa ett konto på NA's tera sida som är: http://tera.enmasse.com/

Efter att man har reggat ett konto på En Masse's hemsida, så skriver man in beta-nyckeln och kan tanka clienten.

Hf.
 
Tillbaka
Topp