Finfina texturer det finns där, för tråkig för min smak (föredrar det komiska och barnsliga varianten som Sphax). Men annars utmärkt att du kunde uppdatera den till för att anpassa version 1.2 ^^.
 
Jo jag gjorde samma med Sphax tills de gav ut 1.2 anpassade versionen, typ knappt 24 timmar senare haha.
Somliga av oss har ingen tålamod ;D. Fast till skillnad från andra så gör vi något åt det. ^^.
 
Derekerium sa:
Jo jag gjorde samma med Sphax tills de gav ut 1.2 anpassade versionen, typ knappt 24 timmar senare haha.
Somliga av oss har ingen tålamod ;D. Fast till skillnad från andra så gör vi något åt det. ^^.

Precis!
Tyvärr tar det längre tid för doku att uppdatera, tror de tom har lagt ner sen runt 1.1.
Så nu är det fan-baserat.
 
Jag håller mig till min fanbaserade texture pack också faktiskt. Känner mer närhet och myskänsla i min texture pack när det kommer saker precis som jag ville ha det, och i det hårda arbetet jag lagt ner.

Tror faktiskt att din texture pack lär vara bättre än DOKU's även om de gör en release på deras 1.2. Ingenting slår än någonting man själv har gjort och lyckats vara stolt över det ;D.
 
Tillbaka
Topp