Re: Charming

Bigsteffe, ditt hus kommer med snart i vår nya Charming-sektion!
(tack granis!)
Ehm granis, du kanske ska bygga ett hus först innan det kan komma upp bild på forumet?
Jag kan inte fota ett bugg-osynligt hus. :(
 
Jag vill köpa en tomt :D men Ravvie berättade om något slags invite system, kan någon förklara bättre?
 
willew98 sa:
Jag vill köpa en tomt :D men Ravvie berättade om något slags invite system, kan någon förklara bättre?

Kort och gott: Vi, stadsägarna, väljer vilka vi vill ha på de tomter som finns just nu.

Tomter där det inte går till så här kommer att dyka upp i sinom tid.
 
willew98 sa:
Jag vill köpa en tomt :D men Ravvie berättade om något slags invite system, kan någon förklara bättre?

Invite kanske är fel menat? Ansökning låter mer rätt, för när jag skulle ansöka så kolla ravvie på min byggstil och kolla om den passade in i vad dom har i åtanke. :)
 
willew98 sa:
Skulle jag kunna få köpa en tomt? :D
Som det står på skylten i Charming, så har vi inga tomter just nu och det dröjer ett tag innan det kommer nya. Du får hålla utkik vid warpen eller i forumet.
Välkommen åter då.
 
Nya tomter och invånare i Charming.

20110411220735.png
 
Måste man ansöka om tomt här? Skulle järna vilja vara en del av charming. Skulle kunna bidra med mycket.
 
Grazpop sa:
Måste man ansöka om tomt här? Skulle järna vilja vara en del av charming. Skulle kunna bidra med mycket.

VI har inga lediga tomter just nu, men det kommer lite då och då. Håll utkik vid vår warp eller på forumet. De blir sålda ganska snabbt. :p
 
Grazpop sa:
Okej :) Behöver ni kolla så man har rätt "stil" på husen? och vad kostar en tomt :) 700 ? storlek :)?
Vi behöver inte se dina tidigare byggen, men det är ju alltid skoj att se om folk engarerar sig. :)

Tomterna kommer nog att gå på max 500c i Charming. Storleken kan variera.
 
Hörde att tomterna skulle vara klara på måndag. men då är jag på studentkryssning :/. kan man boka? :)
 
Vi har inte bestämt när tomterna skall göras utan dom kommer när vi känner för att göra fler.

Angånde bokning så går det tyvärr inte så länge du inte visar för oss att du bygger VÄLDIGT bra och är väldigt social och trevlig mot oss så att vi känner att vi verkligen vill ha in dig i stan. Detta har dock bara hänt med en person än så länge så det är inge lätt o få den privilegien :)

//Snoogiloo
 
Grazpop sa:
Har charming dött? har verkat väldigt tomt och ödsligt på sista tiden :/
Jo, det har varit lite väl lite aktivitet där, men vi har planer som ska göras i veckan, så håll ut.
Jag ska också fortsätta med Bildtråden för alla invånare.
Det är bra att du piskar på oss dock. :)
 
Tillbaka
Topp