Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Verkar inte vara någon annan i närheten. Iaf inte på ytan.

Bygg en liten pelare i mitten och kolla, med render distance 'far', om ni ser någon annans byggen. Annars är det fritt fram att bygga =)
 
Om det visar sig att jag kan bygga där så skulle jag tycka det skulle vara roligt om någon vill vara med och bygga :) DOC ingen lön eller något sådant :( tycker ni säkert :)

Som jag alltid säger

I am evil :mrgreen:
 
Hej jag såg detta ställe men såg att det var en liten trägrejsimojs här jag undrar om jag kan få bygga mitt "The Dark Tower" här istället om det är ok att jag tar bort "trägrejen" om det inte är något viktigt :D
Är ju en väldigt stor ö anars som inte blir till användning, men som sakt det kanske redan är någon som har börjat bygga här: map/#/-6707/64/-8209/max/0/0
Tack!

Plus ring muren hade jag tänkt skulle vara en 500x500 cirkel :D
 
Eftersom den typen av block inte finns naturligt så är det troligen ngn som påbörjat ett bygge och du vet ju vad reglerna säger om det.
 
Hej alla,

Jag ser nu att trä grejsimojsen är borta! så jag undrar om det kanske går iallafall att bygga här.
Men som sakt jag undrar fortfarande om det är någon som vill vara med :D
Tack!
 
trägrejen är i allra högsta grad kvar, men då det verkar vara ett tillfälligt bygge som ngn inte har tagit bort efter sig så får du bygga där
 
Jipiwhoho!
Tack så mycket!

Jag kollade på fel länk när jag trfe att trä grejen var borta :)

Bara en liten fråga till (jag är ledsen om jag stavar dit namn fel) greekenzleased om jag kan tpa dig Ingame eftersom dit ställe ligger ganska nära :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp