murzay

Aktiv medlem
Titeln säger allt. Vill ha detta för att jag blir galen på en viss person som ville tpa hela tiden fast jag sa nej. När sen en annan skulle tpa kunde jag inte accepta för då skulle han komma med
 
murzay sa:
Titeln säger allt. Vill ha detta för att jag blir galen på en viss person som ville tpa hela tiden fast jag sa nej. När sen en annan skulle tpa kunde jag inte accepta för då skulle han komma med

med andra ord e det sååå jobbigt för dig att säga ifrån att ge fan i att försök att tp:a m ig hela tiden eller ?
 
murzay sa:
Du anar inte att jag sa nej varje gång han lär sig ju inte

Ställ dig med /god i lava och acceptera och se det roliga inträffa. :D Nej, men skämt-o-sido. Sådant är jobbigt och eftersom man gärna vill kunna skriva /tpaccept och få RÄTT person till sig så kanske det ska utforskas efter en lösning.

Vad jag menar är om du har en liten stalker efter dig som skriver /tpa 'ditt namn' och du sen börjar prata med någon annan som ska komma till dig så skriver han/hon/den/det /tpa 'ditt namn' och du skriver /tpaccept, just som du ska trycka enter dyker stalkerns tp-request upp och du får fel person till dig. :p Detta ska INTE behöva hända.
 
Jag fick warpa till xtraville bara för att göra mig av med tpn. En kul grej som hände nån dag innan var dock att en request stanna kvar när jag relogga
 
Tillbaka
Topp