Alrin

Känd medlem
Admins.png


This has been a public service announcement by the 'Dont get on the bad side of Admins' foundation.
Thank you.
 
Så trist när vi behöver göra såhär :(
Använd INTE träd på taken/kanten av tomten herre jösses!

sadface.png
 
Bah, nästan alla gör den missen i början. Värre om den görs om. ;)
Sen måste ju admins ha något att göra också... I alla fall om man ser till hur lång admin-ansökan-tråden är. ;)

*edit*
Justja, snygg texture. Vilket pack?
 
Voxelbox pack, inte rekommenderat om man inte har byggt särskilt med det packet för det ändrar på en massa block till helt andra färger/saker.
Höll på med mitt privatskydd bygge när jag hoppa dit för att fixa träd så jag bytte inte.
Annars kör jag Dokucraft High versionen.
 
SoreBeard sa:
Sen måste ju admins ha något att göra också... I alla fall om man ser till hur lång admin-ansökan-tråden är. ;)
Bara för att den tråden är lång betyder inte det att vi ska bli 10 admins mer för att folk inte kan hålla reda på sina träd. ;)
 
Haha det hade sett roligt ut! :lol:
"Jag ansöker om att bli trädmin då adminjobbet är alldeles för krävande för mig"
 
har sett ett hus med träd ovanpå nära temp_xlberg området i xtraville träden går utanför tomtgränsen och det ser fult ut. hade en bild men fick inte upp den pga den var för stor :S
 
iZyren sa:
har sett ett hus med träd ovanpå nära temp_xlberg området i xtraville träden går utanför tomtgränsen och det ser fult ut. hade en bild men fick inte upp den pga den var för stor :S

Du kan ladda upp den på imageshack.us och sen länka adressen bara :)
 
Tillbaka
Topp