niklaaas1998 sa:
CapitainRex sa:
fyodisco sa:
Håller med om att admins ska vara med.

Datumet spelar ingen stor roll för mig.
Vad sägs om fredagen (om ni får ert hus klart :)) 10 Augusti, ca klockan 20? Någon som har en bättre tid?

Nej snälla kan vi inte ha den på typ nästa torsdag/fredag? Är ju borta t.o.m 15 Augusti :(
Mitt 3G kommer suga :?
Ja, var bara ett förslag. Undrar vad som passar er bäst?
 
CapitainRex sa:
niklaaas1998 sa:
CapitainRex sa:
Vad sägs om fredagen (om ni får ert hus klart :)) 10 Augusti, ca klockan 20? Någon som har en bättre tid?

Nej snälla kan vi inte ha den på typ nästa torsdag/fredag? Är ju borta t.o.m 15 Augusti :(
Mitt 3G kommer suga :?
Ja, var bara ett förslag. Undrar vad som passar er bäst?
^^
Skulle tycka Fredag den 17:e Augusti kl. 20.00? Tror många kan då :)
 
vem ska bygga huset?

för mig funkar de närsomhelst.. mer eller mindre. om de inte sker några oväntade bekymmer.
 
Skulle vara coolt om vi hade någon sorts story med den :D Alltså skådespeleri.

Om inte, och att det bara blir massa byggnader som visas bidrar jag mer än gärna med Eskeholm och mitt Obsidiancitadel nere i Nether :D Båda är ganska storslagna.
 
Kanske öken-staden som finns i creative kan vara ett bidrag? :cool:
Har/kan även dela med mig av psd/ai filerna av XL loggan.
Ska bli intressant å se den färdiga versionen. ;)
 
Om ingen har byggt ett nybörjarhus än så har jag ett gammalt nära calexico som vi kan använda. Huset ligger över min gamla gruva så man kan ju gömma sig där nere eller bara trycka in allt folk genom taket som jag sa tidigare i tråden.

Själva huset är 7*7 block utvändigt, 5*5 invändigt och byggt med cobbleväggar, trätak och gräsgolv :p

Kartbild:


Kartlänk: map/#/2699/64/-6876/max/0/0
 

Bilagor

  • Minihus.jpg
    Minihus.jpg
    220,2 KB · Visningar: 837
Michaelo90 sa:
Om ingen har byggt ett nybörjarhus än så har jag ett gammalt nära calexico som vi kan använda. Huset ligger över min gamla gruva så man kan ju gömma sig där nere eller bara trycka in allt folk genom taket som jag sa tidigare i tråden.

Själva huset är 7*7 block utvändigt, 5*5 invändigt och byggt med cobbleväggar, trätak och gräsgolv :p

Kartbild:


Kartlänk: map/#/2699/64/-6876/max/0/0
Najs! :D Kan säkert komma till användning! :D Nu måste vi bara ha datum... ;)
 
Satt och fräschade upp XL loggan lite ifall du skulle behöva den till filmen.
sparade den i PNG och är relativt stor (ca 2.5 MB)
Bättre att förminiska en bild än att förstora den. :cool:

mc_xtralarge_3Dlogo.png

Skulle du mot förmodan vilja ha PSD filen ändå, så skicka ett PM till mig.
 
Tillbaka
Topp