Status
Ej öppen för ytterligare svar.
men det är ditt lagt för att ge järnvägen en boster. det är en konstruktion och som sådant rör man inget under dem eller nått annat som man jobbar på. dock det finns 48000 block/ lager i pixelart så det var enkelt att gräva ut en ruta på tex 20x 20 eller liknade och ner till bed rock
 
Komigen, det var ju inte ens meningen..Jag känner denna kille, han skulle inte göra det med flit!

Ni kunde iaf varnat innan.

/EmptyAnton
 
Ok förlåt visste inte det....... Men kan lägga tebax det sen om jag får tillfälle så att säga. Men trodde det var gold blocksen som man inte fick ta under rälsen.
 
Ska fixa en tråd som länkar till och förklarar de plugins vi använder, så kanske det blir färre sådana här ursäkter. Säkert varit ett fall av okunskap. Men det är var och ens ansvar att kolla upp sådant. :)
 
Även om du visste det eller inte, är det fortfarande ett regelbrott.

1. Inget saboterande av annans pågående eller slutförda bygge.
 
Läser man reglerna så hittar man denna finna

1. Inget saboterande av annans pågående eller slutförda bygge.

Oj ett block under järnvägen då är det på ett pågående eller slutfört bygge och då rör man det inte.
samt det första som står i regel tråden är detta : För allas trivsel finns det några uppsatta regler på servern. Bryter du mot dessa resulterar det i en permanent ban, förmildrande omständigheter finns ej.

som jag ser det så har man ju inte läst reglerna utan ser detta ligger här då tar jag det då funkar det ju inte och då kan man ju fundera på varför man skall har regler till.
 
Det är väl självklart att man förstår att det tillhör järnvägen då det dyker upp guldore regelbundet på banan som annars består av enbart träplankor :geek:

EDIT: Och dessutom så ligger det ju räls över guldet, vilket gör det ännu tydligare att blocket ska vara där!
 
Jo men jag tordde det bara gällde ''goldblock'' och inte ''goldore''

Sen bror det på hur man tolkar sabotage. Det är ju inte direkt att jag har gått och förstör järvägen hela vägen utan vi snackar om ''1'' block. Det tolkar inte jag som sabotage men sen vet inte jag hur ni tolkar saker och ting
 
Zandes sa:
Sen bror det på hur man tolkar sabotage. Det är ju inte direkt att jag har gått och förstör järvägen hela vägen utan vi snackar om ''1'' block. Det tolkar inte jag som sabotage men sen vet inte jag hur ni tolkar saker och ting

Skitsnack. Tåget kan inte åka om man tar bort en bit spår. Du kan ju inte ta en spik från ett riktigt spår för tåget kan spåra av, det hade både varit sabotage och mord eller vållande till annans död.
 
Han kanske bara grävde uppåt utan att veta att det kom järnväg över den guldoren....Verkar nästan som att ni vill banna folk ibland.

/EmptyAnton
 
Det stämmer det som anton säger till viss del för jag såg att det var goldore men inte att det var järnväg över. Jag har inte ens någon järväg i min deposit
 
om man ser det så här de låter dig spela igen och vad skulle du göra om du ser nått guld ligga vid ett byggt hus? det är samma sak som det du gjorde nu
 
Det är det ju inte! för detta hände nere i Pixelart, alltså en gruva, han var antagligen under marken och grävde sig uppåt.
 
Emptyanton sa:
Det är det ju inte! för detta hände nere i Pixelart, alltså en gruva, han var antagligen under marken och grävde sig uppåt.

Kan ha fel här men har för mig att man inte ska gräva så, utan man skulle hyvla av uppifrån och ner...
 
Kan hålla med dig lite men inte fullt ut. i gruvan är man för att ta guld och sånt. Man tar inte saker utanför hus. Det är stöld. Det är det inte i pixelart. Det är ju inte så att jag har gått och tagit massa saker överallt. Och varför gör ni en så stor grej av en sån lite sak? Och det jag har gjort har inte direkt påverkat någon
 
Så man får inte liksom gräva en tunnel, och sen slå sönder taket? det blir ju samma sak som om man gräver sig uppifrån och ner...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp