Kanske göra denna till sticky? :)
Jag anmäler getninjaN, för jag vet att han gärna vill och han har redan hjälpt en massa nya.
Han är en bra ambassadör för servern. :)
 
ravvie sa:
Kanske göra denna till sticky? :)
Jag anmäler getninjaN, för jag vet att han gärna vill och han har redan hjälpt en massa nya.
Han är en bra ambassadör för servern. :)

Tack för de snälla orden!
Och ja, det stämmer, jag anmäler mitt intresse.
 
Kan hjälpa till om behov finns, Har kört egen server med de flesta plugin som körs på denna server. Så vet hur dom fungerar. Men är ju väldigt ny här på servern o det har kommit in väldigt många stammisar som nog passar bättre. Men hjälper gärna till att göra servern roligare/bättre att köra på för alla.
 
Jag infliker att sättet vi väljer ut admins är och förblir hemligt, likväl kriterierna.
(utöver de kriterier som postats av myskoxe *rage*)

Den här tråden kan inte heller ses som en datumlista för vem som blir admin härnäst.
 
Jag vill ge mitt stöd för både Getninjan och Ravvie. Dessa personer är väldigt aktiva och hjälper till så fort tillfället ges!

Sen några vidomsord till er som ansöker till en admintjänst, det är ett stort ansvar och skall inte missbrukas. Maktmissbruk och tron om överlägenshet visar bara eran egna svaghet, att vara admin är ett privileige som man fått för att man kan ta ansvar och hjälpa folk. Kan tala från min egna erfarheten att det märks fort på en person som tror mer om sig själv och såna jippon tappar man DIREKT respekt för. (detta är inte rippat från jantelagen =P) Men att bestämma hur andra ska sköta saker utan att fråga personen är helt fel väg att gå.

Annars en bra server och jag hoppas på att det förblir så =P
 
Murzay är en bra kandidat till admin/mod, han är en snäll och trevlig person som är snäll :mrgreen:

Kvisten passar ju bra också, bra människa och liknande namn som granis :p
 
Anmäler mig för jag tror jag skulle passa då mitt intresse för mc är ganska stort.

Att vara admin hade för mig varit en ära för mig.
 
Har tänkt över det här under en lång tid att ansöka som admin och har inte riktigt varit sugen på det tidigare men nu har jag ändrat mig angående detta så här kommer min ansökan :)

Jag tror att jag skulle passa som admin för jag gillar att hjälpa folk och tror att jag skulle kunna hjälpa folk ännu mer genom att vara admin.

Jag tro att jag i alla fall kan bidra med något och möjligen avlasta nuvarande admins lite.
 
Tillbaka
Topp