Ändrar lite i min tråd:

Jag tror jag skulle passa som admin.
Jag är hjälpsam och online nästan 24/7.
Trots min låga ålder (13) så älskar jag att hjälpa till, ta hand om nya mm.
Jag älskar servern och är nästan alltid glad och snäll :)
 
Jag är intresserad.
Kan vara tillgänglig nästan 24/7.
Trevlig och använder vårdat språk och korrekt svenska.
:)
 
Hej,

Jag har spelat här sen i början av April, blivit väldigt förtjust i servern och dess medlemmar sedan dess. Jag har donerat vilket jag gjorde en dag efter jag började. Byggt på stora projekt och hjälpt till en massa folk.
Nu är det så att jag anmäler mitt intresse till att bli admin, dels för att jag känner att jag vill hjälpa till med att bidra mer till servern och så tror jag också att jag skulle passa in som en admin.

Hojta bara till om ni har några mer frågor :)
 
jag skulle gärna bli Admin/Moderator. har spelat ett tag nu på servern =)

vilket ansvar har man som Admin? (kan ju göra en punkt för punkt lista) om ni vill =)
 
Kan lägga in en anmälan jag med.
Har spelar ett tag på servern nu och brukar hjälpa de jag kan så gott det går.
Är aktiv väldigt mycket (enligt mamma xD). Nej men seriöst så är jag i stort sett inne
på servern när jag är hemma...
 
Jag lägger också in en intresseanmälan :) jAG Har spelat på serven sen i januari och gillar att hjälpa folk :) jag är även aktiv mycket :D
 
Jag är också intresserad av att vara admin för att jag tycker att det är himla roligt att hjälpa folk och också visa folk att man inte kan bete sig hur som haver! Jag anmäler intresse! :)
 
För vad det är värt så anmäler jag med mitt intresse. Är aktiv på servern så behövs hjälp är jag mer än villig att hjälpa.
 
jag har flera servrar och kan vara en bra admin. + jag kan dom vanliga commanden till pluginanrna.
 
Tillbaka
Topp