Eiliya

Aktiv medlem
Hejsan.
Under en längre period har jag jobbat lite i hemlighet med att bygga ute i vildmarken

Då mitt projekt verkar stryka sig mot vad admins anser vara en 'snygg karta' så har jag blitt ombedd att snygga upp efter mig (därav det halv-färdiga jordlocket). Efter att ha diskuterat lite med min polare Sloud har vi kommit fram till att det skulle underlätta med ett privatskydd. Så därför är jag här och ansöker.

Som ni säkert ser så finns det en del strukturer i området, men den närmsta är omkring 400 rutor bort och ingen av dom syns från mitt projekt (inte ens med distance-render far). Mitt planerade område sträcker sig en bra bit utanför det tillåtna 100x100 sök området och har koordinaterna -4705(x):-895(z) och -4519(x):-1026(z).

En snabb överblick säger mig att mitt område borde bli ungefär -4705(x):-895(z) och -4605(x):-995(z). Ideellt skulle jag vilja söka hela området, men då reglerna är ganska stränga på detta så tänkte jag försöka så gott det går :)
Jag har inte credits för detta i nuläget, men senare ikväll eller under morgondagen kommer jag ha det.

Tack för er tid, om ni har földfrågor är det bara att ställa dom så ska jag göra mitt bästa för att svara på dom.
 

Bilagor

  • screen1.jpg
    screen1.jpg
    92 KB · Visningar: 451
  • screen2.jpg
    screen2.jpg
    150,8 KB · Visningar: 457
  • screen3.jpg
    screen3.jpg
    95,3 KB · Visningar: 453
nu har eiliya Credits till det, då jag hjälper honom en hel del med de så förde jag över lite c till honom så det blir enklare att dra av alla credits från ett ställe direkt ;)

en sak som Eiliya glömt att tillägga är att vi vill ha det mobfritt till en början.. så det underlättar byggandet.. men vi kommer nog senare att ta tillbaka monstrena.. :)
 
Skyddet fixat. Monster är inte avstängda då jag inte sett någon request på det men om du vill ha dom avstängda så skriv i tråden avsedd för detta.

Är skyddet inte där du vill ha det så går det att flytta. Satte ut 4 facklor som representerar 4 hörnen av privatskyddet så att du ser vart det är.
 
Tillbaka
Topp