Jag skulle gärna vilja vara med och fjanta mig här och där i leken, men jag vet inte om jag har tid, fast skriv upp mig ändå, så ska jag ordna något ^^.
En lek med omkring 24 pers är något jag absolut inte vill missa!
 
bara en notis: beroende på hur det kommer gå till så skulle jag vilja vara "host"?
Regler: Man får inte förstöra blocks förutom leaf och svampar, man får inte lämna "lek" området
(det finns glas murar runt om rubbet) man får sätta ut blocks som man hittar i chests, Bara EN kan vinna, ni får inte gå in i "host tornet", man får inte ta sönder elden som kommer upp i mitten (spawn) av banan och ni måste ha tomma inventory.

Host regler: Hosten ska tända nether racken vid första natten, hosten får lägga till saker till kistorna i mitten efter andra natten, hosten är tillåten att spawna; skelet, zombies och creepers,
om en spelare fastnar i ett hål/fälla så är hosten tillåten att tp:a ut den spelaren.
 
Vi löser nog något, folk lär ändå skryta varje gång de lyckats med något i matchen, så kan vi ta det i beräkning och anta ledningen. Någonstans ditåt är en början i alla fall ^^.
 
Tillbaka
Topp